2009年12月2日 星期三

清貨 - 2009年11月




The Body Shop Guarana Berry Volumising Shampoo (按此)
呢 款係有豐盈效果既, 用左真係覺得頭髮鬆 d 厚左咁, 但頭髮未乾透時, 就會比較蓬鬆, 散亂左少少啦, 啱 d 髮量比較薄既 sis 啦, 另外, 佢唔覺太夠潤, 尤其我長頭髮, 夏天都仲 ok, 秋天已經唔多夠, 過水後 feel 到頭髮少少啜手, 髮尾仲較易打棘添, 用完呢支 shampoo 用返霸王夾同系列既護髮素, 都滑返 d。

The Body Shop Guarana Berry Volumising Conditioner (按此)
light lotion 狀, 用左頭髮都幾滑, 但唔算好潤, 我 d 頭髮都幾長, 朝早洗頭, 到下晝髮尾已經有少少打棘, 如果夏天用就幾好, 秋冬一定唔夠, 或者份量要用多 d。

Ivory Soap (無影相)
之 前係 BE 好多 sis 話好好用, 去暗粒好有效, 咁 sheep 買左一 pack 試, 佢 cut 左半舊俾我, 都幾大舊啦, 我用黎洗面沖涼, 先講洗面啦, 我暗粒唔多, 所以唔太清楚佢呢個功效顯唔顯著, 但洗完都唔算乾, 連朝早用都 ok, 無香味, 較難起泡, 要用起泡網幫手啦, 用黎沖涼反而有 d 乾, 沐浴後要即時搽 body lotion, 唔會會痕痕地...

Dove 潔顏油慕絲 (按此)
雷品!!! 係日本買既, 香港仲未見, 卸妝力真係好麻麻, 防曬、粉底都卸到, 但 e/s、eyeliner、macarar 就完全卸唔到, 想盡快用完算啦, 好彩泡沬型都唔多襟用咋。

Ipsa Cleansing Milky Foam (按此) 
已 經用完第二支啦, 不過之前果支係買 set 既 50ml travel size 黎既, 呢支 cleanser 洗得乾淨又唔乾, 而且好襟用, 雖然 125ml 唔算大支, 同男友一齊用都用到4個月呀, 早兩個月有 promotion 已經買定支 stock 啦。


Shiseido The Skincare Night Moisture Recharge (按此)
朋友舊年送既生日禮物, 質地好爽, 都 ok 既, 但無乜特別囉, 用左皮膚無差到, 但又無改善咁囉, 我對 shiseido 既 skincare 都係唔太夾。

彩豐行蜂皇玻尿酸爽膚精華 (按此)
雖然寫精華, 其實係 toner 黎既, 平平地買黎試下, 因為我好鍾意 honey 味既野, 但呢款香味濃左少少啦, 都唔太似 honey 味, 我係用黎敷 mask 前抹面, 打個底咁架咋, 有少少補濕唔 lup, 120ml 都用得幾快。



Sample :

LAHA White Rich Spot Balm x 3
Clinique Superdefense
Max Factor Second Skin Foundation

Hanskin Magic Perfect Super Magic BB Cream

 

沒有留言:

張貼留言