2014年5月15日 星期四

Parkway 百匯皮膚中心 - 二氧化碳激光療程 (CO2 Laser)

早前去到 Parkway 百匯皮膚中心, 由陳醫生幫我做左皮膚分析, 當然結果皮膚狀況非常差, 斑、 毛孔問題都好嚴重, 陳醫生更診斷出我有好多疣, 原來疣係過濾性病毒, 係會惹開既, 生完 BB 情況更嚴重, 連個身都有唔少, 有小朋友更加要先處理, 唔會傳染到俾阿 b 就慘囉, 而且疣亦都會阻礙吸收, 所以做其它療程前先要脫疣先


3日前要停晒所有美白, 煥膚, 果酸等產品, 同做多 d 補濕敷 mask 咁, 今次係接受二氧化碳激光療程 (CO2 Laser), 首先會做個簡單既問卷, 睇下身體狀況適唔適合做療程, 然後就由護士帶我入房, 房內環境唔錯, 設備齊全, 與一般做 facial 唔同, 感覺有 d 似睇牙醫, haha



知道要做療程, 所以都無化妝, 不過護士都會幫我卸妝清面先既, 然後陳醫生就黎睇下我有邊度需要脫疣, 用白色筆 mark 位啦, 今次要做既範圍都好大呀, 因為真係好多疣



然後就敷上麻醉膏, 兩邊面已經用左 2 支咁多啦, 再蓋上保鮮膜, 令滲透效果加快, 初初無咩感覺, 好似敷 mask 咁, 過左 10分鐘, 有 d 涼涼地好舒服, 到差唔多 30分鐘, 就有麻痺感啦, 護士摸塊面都有感覺, 只係好似隔左層野咁



開始打疣, 當時我係蒙住眼架, 所以都唔係好知發生咩事, 頭幾下都無咩感覺, 只係好似有人用支筆篤塊面咁, 係顴骨、近眉及疣比較深既位置就有少少痛, 不過醫生手勢好好, 而且過程都好快, 完全可以接受


做完塊面都幾紅, 而且傷口有 d 腫, 即刻搽消炎藥膏就走得啦



做完係休息室影既, 因為有幾粒疣好深, 所以有少少血, 同埋脫左疣既位置會有窿, 皮膚慶慶地咁


返到屋企已經無咁紅, 仲消晒腫, 不過有流血, 感覺有 d 恐怖, 其實過左一個鐘, 已經無咩痛既感覺, 療程後頭 2 日只可以用清水洗面, 同搽藥膏, 洗面後要印乾水份, 以免傷口發炎留底疤痕, 一星期內避免使用成份刺激既產品, 如磨砂、美白、果酸、Vite C 等產品, 兩星期內避免接受果酸, 激光, 彩光及射頻療程


第 3日, 皮膚開始結焦, 因傷口未完全好返, 盡量都唔好化妝, 呢幾日睇落最明顯, 好多人問我咩事, 只係用水洗面同搽藥膏, 咩都唔用得, 皮膚有 d 乾


第 6日, 焦開始甩, 可以用返溫和既 skincare, 呢段時間我就勁敷補濕 mask 啦, 水份夠 d 焦都甩得快 d


第 10 日, 焦甩晒, 只有少少淡紅印 (啡色係斑), 粉底完全遮到, 可以開始用美白產品去印啦


差唔多一個月時間, 我要去覆診, 等陳醫生睇下需唔需要補打

醫學美容都係搵 d 有信心保證既地方先好做, 而且由執業醫生提供意見及診治, 安全又放心





沒有留言:

張貼留言