2009年12月8日 星期二

彩豐行植物香薰系列

舊年係彩豐門市買既, 做 promo 買 cream 送 cleansing milk, 都買左好耐, 而家先開黎用, 兩件產品既功效唔算好特別, 所以兩款一齊出用後感啦!!!
 

植物香薰洗面奶 (中至油性) $38 / 250ml
檸檬及苦橙葉香薰植物成份,有助抗菌的作用。同時具有緊膚及控油效果,幫助調理油脂分泌及油光滿面,去除死皮細胞、淨化黑頭粉刺,防止粉刺再生。
 
植物香薰水潤面霜 (中至油性) $58 / 60ml
檸檬及苦橙葉香薰植物成份,有助抗菌的作用,緊膚及控油效果。有助減少油脂分泌,減退暗瘡印及均勻膚色。







~~ 質地 ~~

洗面奶 : 唔稀唔杰既 lotion 狀 (好廢話...) 都幾好推, 唔會稀到流落黎, 但又唔會好杰好難推

面霜 : 好杰既 cream 狀, 唔算好好推, 但推開易吸收, 唔算 lup


~~ 用後感 ~~
我有用水份測試機試架, 不過影唔切相, 所以今次打出黎啦

洗面奶

使用前 : 水份  30.8%     油份  15.8%
使用後 : 水份  32%        油份  16.4%

我只係朝早用, 冬天用起泡既 cleanser 早晚共洗兩次面會乾左 d, 所以朝早我會轉用 cleansing milk, 乾手乾面用, 上面後聞到好香既檸檬味, 但唔似洗潔精, 都幾清新, 瞓醒用佢都幾醒神, 但隨住使用既日子越耐, 個香味就越淡, 或者我已經習慣左呢個香味都唔定。佢個質地唔算好稀, 所以潔面後過水都要沖多幾下, 過水後唔會油 lup lup 咁, 有少少滋潤感, 睇返個測試結果先, 水份同油份都唔係升左好多, 始終係潔面產品, 唔會有咩補濕作用, 無過度去除油脂已經唔錯, 佢亦都做到。


面霜
使用前 : 水份  31.1%     油份  15.9%
使用後 : 水份  38%      油份  19.1%

我 平時搽好多 skincare 最後先搽 cream 既, 驚影響個測試結果, 所以我係試係手架, 雖然個名叫 Aqua Cream, 但質地一 d 都唔 aqua, 係杰身既 cream 狀, 香味無洗面奶咁好聞, 只係好淡既檸檬味, 不過面霜唔重香料都係好既, 無咁易敏感嘛, 杰身感覺好滋潤, 有少少難推, 但幾快吸收, 吸收後唔會令身, 反而係 matt 既, 測試結果都睇到, 水份唔係升左好多, 我自己都感覺得到, 搽左佢唔會覺得好水嫩, 效果亦唔持久, 到 lunch 後已經 feel 到面珠位有少少乾啦。


兩件產品包裝都寫住開封後使用期限係4個月, 初初都驚個 cream 會用唔切, 但我搽埋頸, 半個月已經用左 1/4 啦, 2個月應該可以 KO 佢, hehe

沒有留言:

張貼留言