2009年12月16日 星期三

Sigma Brush Face Kit 用後感

之前上網買左套 Sigma 化妝掃, 都係時候講下用後感啦, 其實都想出呢篇文好耐架啦, 但太忙未有時間....



睇返有 d 咩掃先, 由左至右



SS150 - Large Powder Brush

碎 粉掃, 毛量多, 掃頭夠大 (影埋手掌做對比), 掃 2-3下已經可以掃勻全面, 初初收到我係用 brush cleanser 清潔左先用既, 但第一次用有少少拮面, 唔知係咪支 brush cleanser 酒精太重, 搞到支掃好乾, 仲諗住死啦, 點解咁既... 好後悔買左添, 但買左都要用架, 點知用多幾次就越用越滑啦... 同埋支掃抓粉力好好, 但用完係紙巾掃下就好乾淨, d 餘粉唔會黐實晒係 d 毛度喎, 我用左一個月都仲好乾淨, 未需要大洗 (平時 d 掃頂盡 2 weeks 要洗一次), 唔需要洗咁密, 對支掃既壽命都好 d 嘛



SS187 - Duo Fibre Brush
呢 支好多用法, 可以上濕粉、碎粉、胭脂, 可以話除左眼唇全面都用得咁制, 而且乾濕質地既彩妝都得, 真係幾多用途, 但我唔係太識用佢, haha, 白色部份係纖維, 黑色部份係動物毛 (我唔知係咩動物), 毛量較疏, 抓粉力唔強及用粉餅狀時容易飛粉, 所以用黎上胭脂唔夠顯色, 上碎粉就幾薄, 反而最好係用黎上濕粉, 無粉痕亦好貼薄, 另外我無 cream 狀胭脂, 所以試唔到效果



SS168 - Angled Brush
我最滿意係呢支呀, d 毛好滑一 d 都唔拮, 而且個角度真係做得好好, 用黎做 shading 好正, 好容易就掃到準確位置, 不過掃胭脂就細左少少, 係權骨打斜掃就唔錯, 但如果想掃蘋果肌就要大範圍咁掃先得啦, 原本係純白色架, 好懶無洗就影相啦



SS190 - Foundation Brush
都唔錯, 唔會拮面, 但如果毛量再濃密 d 好似 CVS 咁仲正, 同埋都有少少粉痕, 較為少用...



SS194 - Concealer Brush
係 Foundation Brush 既縮細版, 質地係完全一樣既, 用黎掃眼肚鼻翼呢 d 微細位就好啱啦, 可以好貼咁掃上遮瑕膏, 再用手印下效果就好好, 用係面遮痘印/斑斑一樣好, 可能遮瑕膏較杰, 又唔會拖掃, 掃到好薄, 所以佢就無粉痕



SS239 - Eye Shading Brush
係 眼部重點位置上色既掃, 毛量厚實, 但好滑, 用黎上眼尾加深, 眼頭打亮都好好, 其實呢支已經可以化晒成個上眼蓋都得架啦, 價錢雖然唔平, 但要買到 mac / bb 呢類專業化妝掃既 cutting, 咁 sigma 算好抵啦, 其實我好少化眼妝, 以為眼影掃無乜特別, 但原來一支好既眼影掃, 化起 e/s 上黎真係得心應手好多架, 尤其而家興幾個色漸變咁, 會自然好多, 又可以突出眼部輪廓



SS219 - Pencil Brush
係 買 set 裝送既, 所以掃柄係銀色, 同埋短好多, 單買或 set 狀都係長柄既, 白色毛同 Angled Brush 應該係一樣既, 掃毛較長, 觸感好 soft, 用黎 blend 開眼影既, 用黎化 smokey eyes 係眼窩 blend 開, 或者係眉骨位打亮都好啱用


好 多 sis 都想知道, 到底佢同 MAC 比較既話, 係咪真係咁好架, 佢價錢雖然唔算貴, 但如果全套買亦都唔係平, 我都有咁既疑問, 但我無 MAC 既化妝掃, 所以走左去 MAC counter 玩下 d 掃, 首先掃既型號、形狀、大細真係可以話係完全一樣, 唔係有個牌子名既話, 真係以為係淘寶買左老翻, 當然原裝長柄 MAC 既優勝少少, 但分別都唔係好大, 只係 MAC 再滑 d, 但價錢就差一倍有多啦, 不過比起 MAC 限量 mini brush set 既話, 就好好多啦, 掃既形狀標準 d 唔在講啦, d 毛都滑好多, 論價錢我呢 set 同 mini brush set 差唔多架咋, 咁我就覺自己買到好野 lu, hehe, 如果 sis 係無乜主要果幾支化妝掃, 我覺得可以考慮買一套試下, 但本身已經有碎粉掃, 胭脂掃呢 d 較貴既掃, 而又用得幾好既話, 就可以唔洗重覆買啦, 因為買眼影掃呢類細掃都唔係好貴, 單買同買 set 差唔多, 咁唔洗多左幾支係度浪費左嘛... 不過我自己都好多化妝掃, 但都忍唔住買左 set, 哈哈~~


想了解更多資料或使用方法, 可以睇下 Sigma web site, 有埋 video 教點用 d 掃架
http://www.sigmamakeup.com/howto.html


沒有留言:

張貼留言