2009年12月6日 星期日

VICHY AERATEINT PURE 持久護膚粉底

第一次抽中 BE 既禮品/試用, 多謝 Beauty Exchange X Vichy 邀請我參與 VICHY Aerateint Pure 12小時不變色持久護膚粉底既試用活用, 等我有機會免費試用到呢款新產品呀!!

名 稱 :
VICHY Aerateint Pure Fluid Foundation
價 格 : $185
容 量 : 30ml


產品介紹 :

此粉底不單蘊含豐富 Vitamin C及E,還注入VICHY溫泉水,24小時不停保充肌膚水份,令妳的妝容一整天都能保持水潤貼服﹗
使用次數 : 4
膚質 : 混合偏乾, 轉季較易敏感, T 位中午後出油, 但情況唔嚴重, 有色斑, 毛孔粗大





包裝簡約, 一貫醫學美容品牌既感覺, 產品試用都係全新未開封架






無得揀色, 上到去職員求其俾左一支我咋, 呢支係 Light Ocre 20 色, 睇個樽以為好深色, 但估唔到吱出黎都幾白, 我皮膚偏白, 但呢個色對我黎講都白左 d, 大家都睇到隻手明顯白左, 杰既 lotion 狀質地, 都幾貼但唔算好推...




為左俾大家睇下搽上面既效果, 第一次素顏照呀, 希望唔好嚇襯大家
咁啱腮位生左粒大瘡, 俾我手多多吱左留左個印係度, 可以俾痘痘肌既 sis 睇下個遮瑕度啦, 搽左 skincare 及有色防曬做 base...




好明顯個顏色白過我膚色, 所以唔可以搽太厚




遮瑕度唔高啦, 佢隻色又白, 所以我推到好薄, 所以大家睇到分別唔算大



上埋碎粉, d 斑同痘印都仲幾明顯, 同埋大家都睇到唔太貼有 d 乾乾地...





整體用後感, 第一日想試真 d, 所以無搽 base, skincare 後直接上粉, 個粉底白左 d , 唔可以上太厚, 都幾薄貼面, 但唔太好推, 個粉底又無防曬, 所以之後都搽左 biore 有色防曬打底先再上粉。

質地係偏杰身既 lotion 狀, 但幾爽身, 相對地我偏乾肌係呢 d 秋冬天氣就唔太夠潤, 上埋碎粉就明顯唔貼好粉感, lunch 後亦感覺面珠位置有繃緊感, 但 T zone 又出油喎, 可能 vichy 既產品多數都係較清爽

遮瑕度唔算太高, 雀斑痘印遮到五成啦, 但毛孔就完全唔得啦, 我毛孔粗大, 肌膚狀態唔好時用佢會仲顯眼, 好彩眼紋方面就唔太嚴重, 唔會 "攝"左入去

致於呢款粉底 sell 既12小時持久不變色, 係絕對做到既, 我由朝早 8點幾化妝, 到夜晚12點卸妝, 超過12小時都無轉暗, 當然有溶有甩啦, 出油後都有少少浮, 但都可接受, 只係令我皮膚較乾囉, 呢款粉底比較啱偏油性皮膚, 或中性皮膚夏天使用。

沒有留言:

張貼留言