2009年12月4日 星期五

免費試用 + 換領 Sample

呢個星期都算收獲豐富, 但全部都唔洗錢架, 呵呵, 有試用, 有收到 email print coupon 換既, 亦有收到會員通訊換既, yeah~~




首先最左上角果支係 BE 抽中既試用產品, Vichy 新出 Aerateint Pure Foundation, 過幾日我會出文詳細介紹架啦

再黎係 Kose CD 系列 sample, 其實只係對個 Liposome 有興趣, 之前都試過 essence 同 cream, 真係好好用, 但太貴唔捨得買, 見上網有得登記換 sample, 即刻 action 啦, haha, 但估唔到送埋 Toner & Lotion 各 2包, 每樣各有 6ml 架

中間果支係 Kiehl's Rose Water, DBS 信用咭寄信黎既, 又係想試好耐, 之前都有試過換 toner sample, 但 BA 俾左個唔知咩 Tea 系列果款我, 但我淨係想試玫瑰咋, 今次有得試啦, 仲要唔細支, 有成 30ml 架, 見到好多玫瑰花瓣係個樽入面飄浮好得意呀

最後係 SK-II Skin Signature, 又係網上登記既, 之前已經換左罌 2.5g 架啦, 今次又多一罌仔, 可以試真 d, 呢個好用既話我會買貨裝, 見黑咪同 sheep 用過都話唔錯, 年紀唔細, 要開始落重本保養下嘛, 呵呵





另外經過 Citysuper, 玩下 Canmake 新出既 Lip Butter, 真係好香好甜, 但細細罌幾十蚊唔抵啦, 我都係玩下無諗住買, 我已經好多 lip balm 架啦, 點知係隔離貨架見到有呢罌野喎, 一見到係西瓜味... 仲只係 $11 大元, 包裝的的骰骰幾得意, 忍唔住買黎玩下啦, 因為我幾鍾意西瓜味既潤唇膏, 但唔多牌子有, 一係就好假, 完全唔似, 但呢個都未開黎用, haha, 又唔知要放幾耐先會開... 大家耐心等下啦, 佢另外有 stick 狀架, 但得 3g 超細支, 雖然 $6, 但我覺得唔就手同埋好易唔見呀


沒有留言:

張貼留言