2009年10月24日 星期六

Ipsa 修眉

其實我條眉都問題唔大, 修左之後自己 keep 住修 d 雜毛既話, 都 keep 到大半年啦, 對上果次係2月尾上 Shu Uemura 化妝班修過, 原本都好地地既, 有次手多抆多左兩條, 搞到眉山崩左, 都想去修眉好耐架啦, 咁聽日個 friend 結婚, 有藉口去做啦。

之 前小黑咪有 post 過係 MAC 修眉都唔錯, 又想試下 Bobbi Brown, 同樣都係 $150, 時間緊迫, 咁 MAC 唔太就腳, Bobbi Brown 個 fd 話幫我問, 點知佢又唔記得左, 咁我諗 bb 都 full booking 架啦.... 上網睇 ipsa 都有修眉, 同樣 $150 仲可以 redeem pdts 添, 時間又夾到, 咁就去馬 book 左先啦, 係德福近我嘛 !!

修眉前... 都唔算好亂, 係眉尾有少少雜毛生左出黎姐, 因為諗住去修眉, 咩都無理啦。








今日準時 3:00 去到 ipsa, 等左一陣, 然後 BA 就叫我坐底, 佢就開始拎 d 工具出黎消毒, 跟住就開始啦, 佢話我條眉個形都 ok, 其實都唔洗點修, 係清下 d 雜毛咁.... 佢修完左邊, 俾塊鏡我睇下點, 跟住就開始修右邊, 過程都好快, 大約 10mins 就搞掂, BA 叫我下次修眉留返多 d 先... haha, 我答佢都想, 但生得好慢, 崩左果位已經成個月無搞佢架啦, 都係生得幾條... 我都無辦法架... 但都幾好, 好有禮貌又唔 hard sell, 但就好似無我係 paul & joe 同 shu 修得咁靚啦, 可能佢地唔興修剪眉毛既長度掛, 感覺好似分別唔大。









BA 唔 hard sell 無迫我買野, 都係任我自己揀, 咁當然買一件算啦, 修眉 $150 訂金, 咁我最後買左支 Clean Llotion EX2, 用過 sample 唔錯, 又唔貴, $260。

由我入去到買埋野, 過程都唔過 20mins, 真係幾快手....

沒有留言:

張貼留言