2009年12月14日 星期一

祝賀曹生嘈太新婚之喜!!!!

呢排為左個 fd 既婚禮都好忙, 無乜 update 個 blog 添...

星期六 12/12 係曹生嘈太 (我唔係打錯字, 因為我個 fd 真係好嘈, haha), 既大日子, 當日真係上天保佑, 天氣非常之好, 過程都好順利, 所有野都 on time 完成, 當然我地一班兄弟姊妹勞苦功高啦, 哈哈

當日我一早 5:30 就起身啦, 因為要自己 set 頭化妝, 約埋 2個姊妹搭的士入屯門, 準時 8:30 去到, 之後就準備玩新郎既野, 等 d 兄弟上黎啦, 雖然佢地遲左少少, 但大家都好合作, 好肯俾我地玩, 新郎哥當然有求必應, 樣樣做足啦, 最爆笑係佢 solo "0靚模10式" 真係笑到轆地呀, 我差 d 連隔夜飯都嘔埋出黎....

果日可能太早起身, 係女家玩遊戲時多人有少少焗, 未去到男家我已經開始頭痛啦, 但唔算好勁仲頂到, 不過食完 lunch 已經有少少想嘔啦, 但又趕住去教堂都唔理得咁多, 係車度閉目養神好左 d 啦, 去到教堂都好忙, 要幫手佈置及接待賓客, 到有時間坐低, 已經呆呆地, 又眼瞓喎, 所以都無乜心機聽神父講野... 之後仲要拆返場地佈置, 執拾物資咁, 我都唔知自己點捱架啦, 總之好辛苦, 去到酒店前終於頂唔順, 買左排必利痛頂下先, 咁之後就好好多啦....

有個 fd 好好呀, 佢只係去教堂觀禮, 都拖成喼化妝品幫我同另外兩個姊妹補妝, 所以去到酒店我都無咩做過野, 補完妝都 7:30, 之後坐陣吹下水咁等開席, haha, 一對新人講感受時好感動, 仲為左表示對父母既感謝, 每人獻唱左一首歌俾佢地, 仲播返佢地後生既片段, 真係又好笑又感動呀, 果刻我都有 d 眼濕濕  , 跟住都無乜特別啦, 食完執埋 d 手尾, 傾幾句影張相就走人 lu, 今次有份參與, 真係好開心又感動, 而且無驚無險好順利, 無乜特別事發生, 都要多得班教會既兄弟姊妹, 雖然第二次見 (第一次食兄弟姊妹飯), 佢地真係好 pro 呀, 做慣做熟, 好主動又熱心, 個個都好好人呀, 所以今次都唔太辛苦, 仲玩得好開心添, 大家都話有機會想再合作, haha

PS. 另外都要讚揚下兩個攝影司, 好 pro 又識搞氣氛, 有禮貌又玩得, 各位要結婚想搵攝影司我都好想介紹俾大家, 因為真係見過 d 黑面既攝影司, 影響晒 d 歡樂既心情呀!!


沒有留言:

張貼留言