2009年11月30日 星期一

拎左姊妹裙啦~~

1212 係我朋友結婚既大日子, 佢邀請左我同另外2個 friend 做姊妹, 咁噚日去食兄弟姊妹返, 順便拎埋條姊妹裙...



深紫色都較為少見, 原本唔係咁架, 揀左粉紅色, 有現貨睇真身, 其實都 ok, 但其中有一個姊妹好似唔太鍾意, 咁當然我地無理佢啦, 無理由要 5個就佢1個架嘛。

原本諗住租, 每條都係 $180 幾抵, 可以幫新娘子慳荷包嘛, 可惜每條裙要俾 $500 deposit 喎, 有咩污糟損壞會全數扣除, 咁仲貴過買, 所以新娘決定每人買一條, 又可以俾我地留念, 都好似係 $2xx 架咋, 咁都 ok 呀。

就係因為由租轉為造, 果個唔滿意既姊妹竟然偷偷捉左新娘去改色喎, 仲要係深紫 + 香檳金腰帶, 聽到真係好愕然呀, 佢唔通知聲已經唔係好啱, 完全唔理我地其餘5個姊妹既意見, 我覺得幾唔尊重人囉.... 仲要咁既配搭, 都幾 "騎呢" 架嘛, 但為免新娘難做, 我地幾個姊妹都好識做無出聲啦, 佢鍾意點改就點改啦, 好彩出黎都唔肉酸, haha

咁噚日去左旺角食飯啦, 見到晒 d 兄弟姊妹啦, 伴娘同另外2個姊妹就唔識及未見過既, 噚日去攞裙走果時, 見到有2個女仔又係拎姊妹裙, 聽到佢地講深紫色... 新娘姓 x, 都估係唔係佢地呢... 去到餐廳佢地見到我地已經話啱啱係婚紗舖見到我地, haha, 真係橋呀~~ 係個老闆娘話佢地知係一齊既, 仲問佢地, 乜你地唔識既咩, haha, 伴娘同果兩個姊妹都幾 nice, 幾好傾添

到講下 d 兄弟啦, 都無乜特別, 幾正常咁啦, 同埋係教會都做開兄弟團架啦, 應該都幾熟手, 起碼知自己要做 d 咩啦, 呵呵, 咁當日就唔洗咁辛苦 lu....


沒有留言:

張貼留言