2009年12月20日 星期日

總於有 X'mas Gift 啦, yeah~~

由 11月起, 各大化妝品牌, she.com, BE, the Zytle 既 sis 不停放火介紹聖誕限量 Set, 已經燒到我囉囉孿架啦, 但因為未睇啱心水, 月頭又唔係幾得閒, 一路都未出手, 呢個星期終於忍唔到啦, 呵呵呵~~

首先俾黑咪魔到既 Soigne 布甸 mask set $499



有 full size 布甸 mask 100ml, 呢個係 soigne 既皇牌產品, 一路都好想試, 終於有機會, haha, 呢個 mask 原價要 $680, 有時會員特價就 $399 但要買2罌, 而家 $499 仲送咁多野, 真係好抵, 原來呢個係清潔 mask, 我一路以為係補濕 mask 添, haha, 暫時只用過一次, 遲 d 會有詳盡既用後感文架啦

藍色 tube 係 Body Essence 50ml, BA 話可以當 hand cream / body lotion

活泉水 30ml, 妝前妝後用都得既補濕 spray

扭紋型胭脂(未試), 另外有花花形, 但個色好啡, 我唔啱用, BA 幫我轉左呢個

鏡盒, 有 soigne logo 及絨袋, 另外仲有個化妝袋, 但唔記得影相添, haha

另外 BA 叫我買埋 $399 既補濕 gel set 架, 都係 soigne 既皇牌, 但我自己好多 lotion / cream, 所以唔買 lu


好野點止咁少, 呢 set 仲正, 完全免費架, 係 BE 聖誕大抽獎抽中既, 果日仲約左 sheep 出黎添, 佢俾左支 johnson 香水我, 都幾香, 香味都算持久, 但我又係唔記得影相....



講返呢套野先, 有個銀色手挽袋, 四色 Face Powder, Liquid Foundation, Lipgloss, Lipstick, Mascara



四色 Face Powder,
可以做光暗影, blush, 不過唔係好顯色, 有少少閃, 但個包裝就好靚啦


個粉底係 6號色, 比我膚色起碼深 2度, 只可以用黎做陰影, 但真係好貼好薄, 遮瑕度都 ok, 如果啱色會幾好用架, lipgloss 隻色都幾靚, 係淺粉紅有閃粉既


呢2款都未用既, lipstick 就用唔到啦, 係淺啡色好 nude, mascara 係黑色, 刷頭


沒有留言:

張貼留言