2010年3月13日 星期六

新地 More 禮物換領 + 購物

今日唔洗返工, 一早起身啦, 因為要去領取《東方新地More》「第八屆美容產品大賞」禮品, 其實我都唔太記得自己幾時登記過, 但有禮品當然唔理咁多啦, haha

新地個 Office 係柴灣, 唔好笑我, 我住左係香港廿幾三十年, 都未去過柴灣架, haha, 好彩果度都好易搵咋

Vichy 油脂調護保濕晚霜, 睇黎應該都控油, 留返夏天先用



係 卓悅買左白元化妝棉, 都搵左好耐呀, 其實之前都見過呢盒, 但因為 "白元" 個字實在太細, 而佢價錢牌個牌子又唔係寫白元喎, 所以我唔知原來就係呢盒.... 今次有時間慢慢搵, 終於買到, 等我認住個樣先, 返屋企打開拎左一塊出黎玩, 真係可以撕開成 5塊, 但未試敷 toner mask, 遲 d 再介紹, 係喎, 差 d 漏左, 呢盒 $17 / 80塊



再 係 watsons 見霸王買兩件有 75折, 雖然我仲有 shampoo 未用完, 但都忍唔住買定先啦, shampoo 用得快嘛, 呵呵, 見到有 set 裝, 問左收銀呢個都有 75折, 當然買 set 啦, 送支 220g 既人參 conditioner, 另外右邊黑色細細盒既係贈品, 80ml 固髮 shampoo, 有排用 lu

沒有留言:

張貼留言