2010年3月1日 星期一

清貨 - 2010年2月

 


Shu Uemura Brush Cleaner

上 化妝班後 d 錢要 redeem 產品, 咁朋友話呢支好好用, 見 $90 唔貴就買左, 因為用 shampoo 洗掃, d 掃真係差左, 變到有 d 拮面唔好用, 所以都要買支好少少既 Brush Cleanser 唔好晒左 d 化妝掃嘛, 但呢支幾細支, 同埋用完 d 掃好大陣酒精味好臭, 下次想試下 MAC, 都係 $90 但大支好多...

Fresh Sugar Rose Tinted Lip Treatment (按此)
 
又 係潤唇膏, haha, 近期好想清咁 d 潤唇膏呀, 實在太多 stocks 啦, 呢支係朋友送既生日禮物, 我生日果時咁啱新出既, 質地好軟好易搽, 好夠潤, 又有少少色, 連 lipstick 都唔洗搽, 就有少少 gloss 既效果, 因為軟身, 所以都算用得快, 用左 5個月咋, 仲唔係成日用, 我放係手袋, 出街食完野記得先會搽下, 但冬天都搽得密左 d 架啦, 佢咁貴要 $210 我一定唔會回購啦, haha, $200 夠我買一年既潤唇膏 lu

肌研極潤彈力肌保濕化妝水 (按此)
做特價時買, 都算幾抵用及耐用, gel 狀夠滋潤, 冬天用唔錯, 夏天可能潤左 d

Kose 清肌晶 Cleansing Oil (按此)
好好用既卸妝油, 已經用完兩支 330ml 大 size 啦, 以專柜黎講呢個價錢真係唔貴幾抵用, 卸得乾淨又唔會出粒粒, 會同 biore 間住轉下黎用

The Body Shop Tea Tree Oil (按此)
雖然我唔係暗瘡 skin, 但都要放支係屋企看下門口, 有時吱完暗瘡, 或 m 前生大孖瘡用佢整濕化妝棉敷一陣真係好有效, 可以

Crabtree & Evelyn Rosewater Hand Therapy
相信好多 sis 都用架啦, 呢支係舊年男友送既情人節禮物, Crabtree 我真係無乜買過野, 好多都係朋友送, haha, 仲有幾支 stocks 有排用, 但佢原價越來越貴

 
Isa Knox Multi Moist Aqua Cream
都幾好用喎, 補濕唔 lup, 質地整似 clinique mse 咁, 但係藍色囉, 原價都唔貴, 大約 $2xx / 50ml

沒有留言:

張貼留言