2010年3月27日 星期六

Biore Cleansing Oil

名 稱 : Biore Cleansing Oil
價 格 : $69.9 (有時做特價最平可以 $5x)
容 量 : 150ml


產品介紹 :

深入毛孔配方, 能溶入微細的毛孔及肌紋深處, 令粉底、防曬霜、遮瑕膏都能底清除, 把肌膚清潔得乾乾淨淨
即使多層塗抹或防水睫毛液也能徹底溶解浮出
即使手濕臉濕, 也能發揮卸妝效果, 可於洗澡時同時卸妝
淡淡鮮果幽香, 讓心情輕鬆起來。


 
應該都好多 sis 用過, 係我 d 購物記, 清貨文都見過佢多次出現, 我都用左無10支都有8支架啦, 點解而家先出文, 因為我今次呢支比較特別, 係日本買既大 size, 正常係 150ml, 我呢支係 230ml, 仲 1000 yen 唔洗, 我已經唔係買最平, 買完第二日見到 8xx yen 都有呀



拍埋一齊真係大支 d 架, 好 d 似兩姊妹咁, haha




吱出黎係好稀身既 oil, 一 d 都唔油 lup lup




搽晒 d 野係手試下個卸妝力先, 下面係按左 10個圈既, foundation, lipstick 都差唔多甩晒啦, eyeliner, lipgloss 仲有少少, mascara 仲有一撻



加 少少水乳化後再沖水, mascara 一沖水就甩晒啦, 因為 clinique 唔算好防水, 都卸得, 如果係 mj, kiss me 呢 d 效難落既都卸到 7-8成既, eyeliner 仲有少少, 因為 maybelline 真係好防水防油, lipgloss 都仲有少少, 要好留心先睇到



係 台灣日本美容網都成日見到呢支野既出現, 之前用過 dhc, shu 既卸妝油都令我爆晒瘡, 見呢支唔貴就買黎試下, 點知卸得乾淨又唔出粒粒, 質地好稀薄, 比水杰少少, 淡淡既果香味, 過水後好爽唔 lup, 卸妝效果唔錯, 又容易買到, 所以見到特價都會買定慢慢用架

沒有留言:

張貼留言