2011年10月12日 星期三

Eminence 天然有機面膜

之前都買左 Eminence 既甜紅玫瑰面霜及青瓜眼霜 (按此) 3ml Sample 黎試, 效果唔錯, 早排天氣開始轉, 皮膚敏感加上腮位狂出暗粒, 所以就再去 K's Organic Skincare 度睇下有咩可以搞得掂啦

上到去見到 Eminence 實在太多產品, 都唔知買邊款, 美容師好細心咁幫我落左妝, 話咁先可以睇清楚我既皮膚狀況, 佢話我 d 粒粒係因敏感而成形, 介紹左 2款產品俾我, 分別係益生菌暗瘡面膜及山金車舒緩面膜, 然後佢仲幫我搽返 skincare 及防曬添, 估唔到買少少野都咁好服務態度, 而家香港真係好見少啦....


 

Clear Skin Probiotic Masque 益生菌暗瘡面膜  $178 / 15ml
經 由獨立的食品及藥品管理局FDA實驗室測試証實只需持續使用14天便能減退暗瘡和去印!適合暗瘡性皮膚,採用有淨化和鎮靜功能的成分,對黑頭暗瘡皮膚問題 說「再見」!使肌膚回復明淨充滿光彩,清涼的黃瓜能改善膚色和活躍肌膚,酸乳酪有效去除角層,消除暗瘡印,令你的皮膚在迅間展現新的自信

 


Calm Skin Arnica Masque 山金車舒緩面膜  $178 / 15ml

經由獨立的食品及藥品管理局FDA實驗室測試証實只需持續使用14天便能降低皮膚發紅現象!山金車降紅面膜是鎮靜和具療效的面膜,有效降低和舒緩皮膚敏感,減少發紅情況;產品蘊含消炎的有機山金車、金盞花和常春藤精華,這些成份有助立即舒緩和去除敏感皮膚的毒素,減少酒糟鼻的表徵。



Eminence 既產品是高濃縮成份, 使用時可加少許水稀釋乳化, 而且只需塗抹薄薄的一層,讓它在皮膚表面停留約10-15分鐘即可, 因敏感及出粒粒部位唔同, 美容師建議我 2款 mask 可同時敷, 敏感位置敷 Calm Skin Mask, 粒粒位置敷 Clean Skin Mask, 而頭 3日就連住每日敷, 然後就隔日敷, Clean Skin Mask 敷時涼涼地幾舒服, 2款 mask 都有 d 天然材料既成份, 唔洗驚可以照敷上面架

 


用左 10日, 暗粒退左好多, 摸塊面都平滑返, 只係淨返 d 印, 而敏感已經完全好返添, 當然用呢個 mask 時都要停左 d 令皮膚敏感及出粒粒既產品, 唔係用乜都無效啦


www.koshk.com.hk
www.facebook.com/KsOrganicSkincare

沒有留言:

張貼留言