2009年11月6日 星期五

拎左 Neutrogena 啦~~

 


第一站去 Faces 望下 MAC Holiday Collection 啦, 都有少少想買 cream lipgloss, 但又好似無乜特別, 我又咁多 lipgloss, 都未決定到, 經過 Max Factor 柜位, BA 就派左個 sample 俾我, 仲話而家買新出 Second Skin Foundation 及任何產品, 就免費送贈濕粉掃一支, 價值 $200, BA 試個 fdt 係我隻手, 又真係幾貼薄, 幾滑喎, 試過 sample ok 既話, 真係可以諗諗佢。

 
之前講過抽中左 The Ztyle x Neutrogena 既試用活動, 今日放假, 順便出 TST 拎埋啦, 但估唔到係間精品店到領取喎, haha, 都幾特別, 我今晚會開始試用架啦, 一星期後會有個詳細既用後感架啦, 希望大家留意啦~~

跟住一落重慶大廈見隔離開左間卓悅喎, 咪入去八下囉, 真係唔入由自可, 一入又洗錢, 下個月個 fd 結婚要做姊妹, 但唔包 set 頭化妝, 咁到時唔可以成個癲婆咁架嘛, 諗住買 d 髮圈搞搞啦, 我呢 d 咁慳家當然唔會晒幾佰蚊買電動髮棒啦, 咁係卓悅見到呢個士多啤梨波波幾得意, 都係 $19, 買黎玩下囉, 啱啱試過都 ok 喎, 卷左個幾鐘都曲曲地, 但要再研究下整靚 d 先 post 俾大家睇啦。

跟住見美麗日記 mask 特價 $49.5 咁抵, 雖然前日先係 watsons 買左白詩, 但 mask 用得快, 買多少少 stocks 都唔怕既, 點知買左之後係 watsons 見到 neutrogena 補濕 mask $159.9 / 15片喎, 唉~~ 早知唔買美麗日記啦, 但又唔想一次買咁多, 唯有等下次見到先再買啦!!

沒有留言:

張貼留言