2009年11月25日 星期三

Free Gift : Isa Knox Double Effect Special Present Kit

 


激死, 上星期五去德福 Isa Knox 換之前收到既會員通訊 Double Effect Wrinkle Eye Filler  sample, 咁 20個印花都係換呢條 line 既 Travel Set, 我有 23個印仔, 諗住順便換埋啦, 30個印花換 Shampoo + Conditioner 又唔太吸引, 我又儲唔到 60 個印咁多, 果日間舖有兩個 BA 都 sell 緊客, 咁我等一陣啦, 跟住 BA 1 號見我行行企企, 話幫我換, 但佢只係收左張印花咭同 coupon, 叫另一個 sell 緊客既 BA 2號跟, 就走左繼續 sell 客, 咁 BA 2 號 sell 緊個客都買幾多野, 又換野咁, 收錢果時發覺入錯單, 又改單... 都搞左好耐, 我就企左 10mins 有多, 最後佢地搞掂, 幫我換印花 gift, 點知先話最後一份啱啱換左俾之前個客.... 頂... 一早知無就出聲啦, 要我企係度等咁鬼耐... 明明我話換先, 又掛住 sell 客叫個客即時換埋, 佢啱啱開咭都唔洗急住換啦... 雖然我無買野姐, 都應該分先後次序嘛.... 第一次入 Isa Knox 咁激氣, 雖然佢地講晒唔好意思... 最後留資料, 幫我 hold, 話返貨通知我...

噚日打黎話個 Travel Set 返貨, 我今日 lunch 即刻去拎左先啦, 粉紫色好靚呀, size 都唔細, 有 Wrinkle Skin (Toner) 25ml, Wrinkle Emulsion 25ml, Wrinkle Eye Filler 6ml (另外仲有一支係 coupon 換既, 都係 6ml, 唔記得影相添, total 有 12g, 都半支貨裝啦), Wrinkle Cream 13ml

換左呢套 gift 淨返果3個印花可以延期到 2010 年 5月添, 原本 1月頭就到期架啦, 實在太好, 仲有仲有, 由而家到 12/31, 買任何正價護膚品3件有8折, 真係幾吸引, 有少少被魔到添.... 唔知會唔會又去出血, haha~~

沒有留言:

張貼留言