2009年11月26日 星期四

試用 : Max Factor Second Skin Foundation

之前行 faces 經過 Max Factor Counter, BA 派左新出既 Second Skin Foundation sample 俾我, 仲有 2個色添, 我膚色較白, 試左 #70 Naturel 色, 所以用 #75 Golden 影個包裝相, haha







吱出黎個感覺有少少似 BB Cream, 個色帶灰, 普通 foundation 深色係偏黃架嘛, 質地好薄好推, 推開好薄身貼面, 有中度 coverage, 可惜 70 Natural 色對我黎講都好深色, 淨用佢真係出唔到街, 所以溝左 Biore 有色防曬, 效果唔多唔少有影響, 但整體都 ok, 初初上面幾貼面, 好薄, 如果啱色既話都幾似本身皮膚好好咁, 無粉感, 質地水, 輕輕推開就得, 唔洗有咩特別技巧, 用佢皮膚唔會好乾或好油, lunch 後 t zone 都有出油, 但唔嚴重 (可能乾我偏乾皮膚, 唔算多油啦)

另外 sis 好開心既變暗問題, 我就真係答唔到大家啦, 因為我好少用粉底會轉暗, 就算好易變暗既 RMK 我都無問題, 同埋個 sample 本身都深色左, 好難作準。遮毛孔真係唔係好記得, haha (年紀大記性差呀...) 應該都不過不失, 無乜特別咁啦... 如果唔係都唔會無印象...

我覺得佢啱新手或鍾意自然淡妝既 sis 用, 妝感自然, 上面後亦唔覺搽左粉底咁焗住皮膚, 開架價錢黎講算唔錯, 但揀色要小心, 最好去 counter 叫 BA 試上面啦

希望我既試用對想買呢款粉底既 sis 有參考作用啦!!

沒有留言:

張貼留言