2009年11月11日 星期三

試用 : LAHA White Rich Spot Balm

名 稱 : LAHA White Rick Spot Balm
價 格 : $550
容 量 : 20ml


產品介紹 :

重點減淡雀斑及黑斑等頑固黑色素,有效減淡及改善暗瘡印,杜絕黑色素沉澱及擴散。早晚爽膚後,取適量重點塗抹於斑點及色素較深的位置。

原裝個包裝係咁既, 一罌都有排用...










之前買 set 裝送既, 加埋有三盒共6粒, 但無寫容量, BA 話我知係去斑既, 搽左精華, lotion 後, 點係有斑既地方


打開後好膏狀好杰身咁, 仲驚咁杰點搽呀, 未去到斑都出晒粒粒啦... 但用手指係表面打圈, 手既熱力令個精華好似溶化左咁, 搽出黎係好薄, 一 d 都唔 lup 既, 所以就算 lotion 後用都唔需要擔心, 薄薄地搽一層就 ok 啦, 較深既斑就搽多少少, 我眼肚位都有斑, 我唔理都照搽, 但無事, 無出粒粒喎。

通常美白產品都較易令皮膚變乾, 但呢個重點精華係 lotion 後用, 咁就無呢個問題, 而且佢質地都唔係好爽, 亦無令我敏感, 普偏美白產品都有維他命 C 或果酸, 我對呢 d 成份係較易敏感既, 但呢個係 sample, 無成份表可以參考呀, 所以我都唔知佢用咩有效成份。

用左 一盒 2 粒, 大約 2星期啦, 覺得 d 斑斑真係淡左少少, 尤其係用完第一粒, 效果最明顥, 去雀斑唔錯, 但暗瘡印就無乜料到啦, 都幾奇怪, haha, 其實我都有影使用前、使用後既相架, 但影相效果唔係太明顯咁, 我就唔 post 相出黎啦.... 雀斑 + 粗大毛孔, 唔好嚇襯大家啦....

呢款產品之 前都仲見 counter 有得賣或做 promotion, 係近期香港官網已經唔見有啦, 可能將會轉新版或停止生產, 過往用過 Isa Knox 一段時間, 佢 d 產品好快就 discontinue, 或好用果 d 香港又唔再代理, 韓國就亦然有得賣... 都幾古怪架, haha~~

沒有留言:

張貼留言