2009年10月10日 星期六

護唇產品

終於用完 Kiehl's Lip Balm 同 Shiseido 潤唇膏啦, 可以開新野試 lu.... 夜晚我用 rosebud 既, 所以下面果 d 全部都係朝早用既...
 










Dermalogica Lip Treatment
係 阿 mi 俾我架, 仲有2支添, haha, 橢圖形有少少難搽, 打橫打直都怪怪地咁, 好易搽出界, 好彩無色咋, 我覺得蠟質重左 d, 搽得厚個咀會白左, 之後搽 lipstick / lipgloss 好難推及 d 色一撻撻咁, 而且唔算好潤, 仲因為質地硬上咀果時好易推到 d 死皮出晒黎... 感覺似搽伯特叔叔漿糊筆咁, 或者留返係公司 / 出街用啦。


DKNY Red Deucious Lip Gloss

咁 Dermalogica 唔啱洗, 咪又開呢支試下囉, 買香水送既 sample, 另外仲有支青蘋果味架, 同香水一樣味, 搽果時成個人醒晒, 吱出黎好紅咁, 但推開 d 色唔算好明顯, 但質地有 d lup, 真係 lipgloss 唔可以當 lipbalm 用, 再搽 lipstick 好難上, lipgloss 更加唔洗諗, lup 爆, 但因為質地夠厚, 所以好 long lasting, keep 到好耐唔洗補, 飲水都唔係甩得好勁。


O'slee Lip Balm Total Solution

haha, DKNY 又唔啱洗, 唯有又開多支試啦, 買左好耐啦, 開倉時買架, $10 好平, 而且 2010年12月先到期, 咁就擺下先啦, 點知擺擺下都差 d 唔記得, 好彩睇返個 list 咋, haha, 質地好水易推, 又夠潤, 一 d 都唔 lup, 之後搽 lipstick / lipgloss 好靚, 係個蓋口大左 d, 會吱左好大 pat 出黎, 唔錯唔錯, 見萬寧特價賣 $2x 都 ok 喎!!!


Fresh Sugar Rose Lip Treatment

朋友送既生日禮物, 朋友用過 sugar 無色果支話好好用, 見呢支新出, 係 counter 試過覺好好, 所以買黎送俾我, 係有色潤唇膏, 顏色都幾出架, 搽左似好透既唇膏咁, 可能本身我個咀無乜色, haha, 佢有別於一般既有色潤唇膏, 好夠潤, 而且好持久, 難怪賣得咁貴。但香味就怪怪地, 其實都香既, 初初聞係 rose 味, 但過左陣又有少少 sugar 味, 兩個味我覺得唔太夾, 又花味又甜咁... 同埋個味都幾勁, 搽左一段時間都仲聞到, 如果唔鍾意有香味既 sis 真係要諗諗先啦, 可能無色果支會好 d。

因為有色我會帶出街用, 搽佢再加無色 lipgloss 就好靚啦, 懶既話單搽都好 ok 架, 出街補妝啱晒啦~~

沒有留言:

張貼留言