2009年10月9日 星期五

生日禮物 ^_^

今日約左幾個 fd 食飯, 慶祝我生日... 因為佢地唔得閒, 所以後補。
收到好多禮物呀, haha, 佢地知我鍾意實用既野, 所以全部都好啱洗呀!!




Fresh Sugar Rose Lip Treatment

Mioggi Magic BB Cream

公仔 Tee

係英國出 trip 買既手鏈

Crabtree Gradeners Hand Treatment

粉紅 Tote Bag


最 搞笑係, 我地坐低無耐, 其實都未開始大笑, 無啦啦後面隔幾張檯有個男人好大聲咁 "SH" 喎, 我地嚇一跳, 連週圍 d 人都嚇左一跳... 其實我地都唔係好嘈, 只係太早間餐廳未 full, 得幾張檯靜左少少... 但個人真係幾無禮貌, 叫個經理過黎叫我地唔好咁嘈,
點知個經理同我地講完無耐, 個男人就埋單走啦, 果度只係普通餐廳, 又唔係酒店或者好高級既地方... 食飯都係想開開心心姐.... 都俾佢影響到少少心情啦... 我地咁多次聚會, 比呢次嘈十倍都試過, 都無俾人投訴過....

同班 fd 傾開, 其中有一個 fd 12月結婚啦, 唔覺唔覺, 原來得返2個月時間咋.... 我先醒起自己要做姊妹添... haha, 所以要去試姊妹裙啦.... 仲要開始減肥啦... 唉~~

沒有留言:

張貼留言