2009年10月11日 星期日

Free Gift + Shopping

無乜抽獎運既我, 估唔到今次都抽到野喎, 呵呵, 之前登記新 Monday 入面本 Honeypot 既會員, 入面有好多款禮物揀咋, 可以揀 5款, 再係 5 款入面抽一份囉, 最正係 Bobbi Brown 有化妝品加掃, 價值 $2200 架, 但幸運兒得3個, 另外 L'oreal 都有價值 $5000 產品, 雖然最貴, 但我覺得唔太吸引啦, 咁呢 d 咁筍既 gift 實大把人揀, 我就揀 d 啱心水又冷門 d 既, 機會大 d 嘛, haha, 結果抽中 Sukin 既 Antioxidant Eye Serum & Night Cream, 都價值 $250 架, 個 night cream 之前都好想買黎試, 但屋企太多 lotion 同 cream 既存貨未開, 呢 d organic skincare 又唔放得耐, 而家唔洗錢, 正!!! exp date 仲係 2011年添, 但我都會盡快用架啦。


不 過佢個領取方法都幾古惑, 登記果時都要填幾多資料, 姓名、地址、電話、身份證全寫, 咁係網上要填咁多個人資料真係唔太放心, 所以身份證 no 我係亂填既, 點知收到領取禮品既 email 時, 話要對身份證喎... 都有 d 擔心, 最麻煩係一定要買某一期新 Monday 入面有個印花, 要連埋個印花同 email 先可以換, 第一輪換禮品係 10/1 號, 印花本雜誌最後係 10/1 停, 10/2 就出新一期啦, 但我係 10/9 先可以換 gift, 我睇 BE 好多 sis 都唔知要印花, 又買唔到本雜誌, 最後都換唔到禮物, 我都係有朋友  10/1 去換, 好彩佢買到雜誌, 即時打俾我話我知架, 咁我都啦啦淋落街買啦, 好彩都買到咋, 如果我個 fd 遲一日去換, 我都換唔到呀, haha 同埋咪要對身份證 no, 我話填錯左, 咁個手提號碼啱, 個職員幫我寫返個正確 id no, 就俾我換啦, 實在太好囉!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

咁 出開 TST 順便行下街啦, 有 fd 月尾結婚, 睇下有冇裙啱心水啦, 係加老威見到條裙幾靚, cutting 簡單, 個質地令令地好 grand 咁, 而且短身啱我高度嘛, $120 都幾抵, 無即時買, 再行左多幾間諗下先, 到最後同 fd 食埋飯走果時大家都覺得條裙幾啱我, 再返轉頭買架, 不過我未試上身, 應該都啱既...




轉 季都想買返對 boot, 都係係加老威見到既, 又係無即時買, 買完裙之後再去睇, 試上腳都 ok, 但都想再睇下其它先決定, 咁藉口話大左 d 諗住閃人啦, 點知個 sales 又幾熱心, 話幫我加鞋墊, 咁我腳細 35號鞋, 個鞋墊大左 d 佢又幫我 cut 細, 見佢服務態度咁好, 都唔好意思唔買, 咁對 boot 其實又 ok, 咁買埋啦, 又無 $250 lu, haha, 返到屋企再試, 將頂位個襪頭攝左入去, 又另一個著法, 斯文 d 襯裙都得, 咁都 ok 啦, 一雞兩味, haha~~


沒有留言:

張貼留言