2009年10月1日 星期四

生日購物 : Ipsa + Lavshuca

今日生日, 當然要買禮物氹下自己啦, 呵呵, 不過男友俾錢, 話當生日禮物, 幾無誠意... 不過啱用唔理啦, 好過佢買埋 d 我唔鍾意既野, 放埋一邊又唔用, 仲晒錢~~

係 cwb sogo 16 樓買, 但買完落狗屎, 件衫, 牛仔褲, 鞋襪都濕晒...
唉~~ 今年生日都黑仔!!




都係配返 d 用開既野姐, Cleansing Milky Foam, Aqua W, Clay Mask, 夠 $800 有 Gift Set 送, 差少少買左包化妝棉, 之前買野送過 30塊, 都 ok, 男友話好似 M巾, haha, 個包裝同觸感又真係幾似既, $35/120片, 我會將佢撕開一分為二咁用, 所以都唔算貴。



Gift Set : Clay Mask 15g, The Time Reset Essence W 10ml, Metabolizer EX2 50ml, 化妝棉 30塊, 原本 Metabolizer 想試 EX4架, 但無晒, 得 EX2 或 R4, 緊係揀 EX2 啦, 貴好多嘛, 呵呵~~



送既 sample, 唔算好多, 都 ok 啦, 新出 Pure Protect Liquid Compact, 係收到 email print coupon 換既, cream 狀粉餅, 跟住 BA 問我有咩想試, 我揀左 Pure Protect Cream Foundation, 不過得 101 色, 呢隻對我黎講有少少黃, 但試下質地都 ok 啦, BA 就俾埋 Makeup Base 同 Cleansing Milk sample 俾我啦。





之前用 DBS 咭用咭積分換左 $300 Watsons Coupon, 貪得意買左 Lavshuca 眉粉試下啦, $72, 遲 d 再寫用後感 post 啦!!

沒有留言:

張貼留言