2011年11月17日 星期四

敏感皮膚恩物 - Eminence Organic Skin Care

結婚前一星期, 貪心想皮膚狀態再好 d, 就敷下 Clay Mask 啦, 點知一起身塊面又紅又痕, 有 d 位俾 我搲損左添, 好似爛面咁好恐怖, 又好擔心喎, 即刻要回購返個 Eminence Calm Skin Mask 啦, 去到美容師話如我想效果快、靚、正, 就最好停用所有 skincare, 全部用晒 Eminence 產品, 當時真係唔理得咁多, 最緊要塊面無事嘛, 同埋做完 reenex 係皮膚吸收好野既時候, 用 Eminence 都不失為一個最佳選擇



Calm Skin Arnica Masque 山金車舒緩面膜 Clear Skin Probiotic Masque 益生菌暗瘡面膜 (按此), 之前都用過, 因為勁敏感及粒粒未完全退晒, 就回購左啦, 各 $178 / 15ml, 山金車 mask 對敏感真係好有效, 個 mask 已經用完, 應該會再度回購, 放定係屋企看門口都好嘛 

 


Lemon Cleanser 檸檬潔面乳  $470 / 250ml
飽含水分的補濕潔面乳, 適合各類型肌膚, 只要一個步驟便可清潔面上化妝品及雜質, 使肌膚重現青春光澤。檸檬具高度抗氧化功能, 其所含的草本植物精油更有均衡補濕效果, 不但能溫和潔淨肌膚, 且能使肌膚柔軟光滑。此外, 它還帶有不可思議的迷人香氣。

第 一次上去 Kos 時, 美容師就係用呢個 Cleanser 同我卸妝潔面架啦, 好香檸檬味, 價錢有 d 貴, 但每次用2泵 (圖中份量), 就夠全面用架咋, 都幾耐用, 無泡乳液狀, 但清潔效果唔錯, 係鼻及有粒粒位置按多幾下, 會感到有 d 黑頭/污糟野被推左出黎, 而且雖然成份有檸檬, 一 d 都唔刺激, 敏感皮膚都啱用, 我主要用佢黎潔面, 卸妝就用返卸妝油

 


Tropical Vanilla Sun Cream SPF 32 熱帶香草防曬霜 SPF 32  $38 / 3ml
經 臨床測試証明持續使用 7 天皮膚水分增加 250%, 是天然防曬保護 + 補濕的 2合1面霜, 有效阻隔紫外線 UVA / UVB / UVC, 乳木果具天然防曬及濕潤肌膚作用, 皮膚變得柔軟, 膚色均勻, 配合芳香的雲呢拿香草, 舒緩鎮靜, 氧化鋅有效阻隔所有波長的紫外線, 保護肌膚。

呢 個係 3ml sample 黎, 之前已經好想買黎試架咋, 乳白色, 搽上面係無色既, 有別於一般既防曬面霜, 而且 SPF32 咁高, 一 d 都唔 lup, 好香雲呢拿味, 因我極度敏感, 連 toner, essence 都停晒, 早上洗面後就直接用佢, 用量會比平時多, 之後化妝, 粉底唔太好推, 如果之前加返精華應該會好 d

 


Calm Skin Chamomile Moisturizer 甘菊舒緩保濕面霜  $178 / 15ml
具鎮靜功效的咩甘菊和山金車, 結合有安撫作用的乳木果和金盞花油, 有效舒緩和滋潤受刺激的敏感皮膚。這個治癒和保濕面霜即時舒解發紅和酒渣鼻的症狀。


講完 day cream 當然要配埋 night cream 啦, 呢款係專 for 敏感皮膚既, 我差唔多用晒先記得影相, haha, 質地及顏色都好似牛油, 杰身膏狀, 但手有溫度, 就好易取出及搽上面好似溶化左咁, 都係潔面後直接用, 呢排天氣開始乾, 單用有少少唔夠力, 但敏感情況改善左好多

 


用左一星期, 敏感情況好轉左好多, 結婚當日我俾敏感時既相化妝師睇, 佢都話一星期退左算好快, 雖然唔可以敷 mask, 皮膚底層有 d 乾, 但唔敏感唔痕, 粒粒都無再生, 我已經好開心啦, 當日個妝都 keep 到, d 印用遮瑕都遮到, 真係一額汗呀, 如果敏感唔退真係咩心情都無晒呀...

 


後記 : 結婚當日可能個妝化得太長時間, 由早上 6am 到半夜 12am, 足足 18個鐘, 又比平時既妝容濃, 卸妝都要抹多幾下, 就係咁.... 又敏感, haha, 所以呢幾日我都會再去回購返個山金車 Calm Skin Mask 先得啦

沒有留言:

張貼留言