2010年1月30日 星期六

Estee Lauder 無瑕底妝美妍班

之前收到 More Club 既 email, 話 Estee Lauder 有化妝班上, 預約費 $150, 覺得幾得意又唔係貴就登記左, 但好快收到 email 回覆話個化妝班已經滿左, 跟住事隔 2 weeks 左右, 又收到 More Club 職員打黎, 話仲有空位喎, 問我仲有冇興趣, 咁口快快都答應左啦, 但都有少少後悔, 因為果 $150 只限買 Estee Lauder 彩妝, 都唔知買咩好, 但應承左都照去啦 




上 堂時間係噚晚 7:00 - 9:00, 我準時 6:45 到達, 係 TST 商業區都好易搵, 上到去已經有幾個 BA 係度招待參加者, 點名後就帶我入課室啦, 果度環境好舒服, 以全白色為主, 門口有晒 Estee Lauder Group 旗下品牌 (La Mer, Clinique, Origins, Bobbi Brown, MAC....), 牆身亦有果 d 品牌既廣告 poster, 原本想影相 post 上 blog, 但 BA 姐姐話唔可以影相喎, 所以俾唔到大家睇個環境啦....

當時只係一位 sis 到左, 咁 BA 就叫我坐最前果排啦, 一排有三個位, 檯面放晒 d Skincare, Makeup, 化妝工具等等既野係度, 然後 BA 幫我圍圍巾, 夾頭髮啦, 跟住俾左 cleansing milk 叫我卸妝先, 然後等埋其它 sis 先開始, 咁坐係度無無聊聊, 佢就叫我睇下下面書本仔, 揀自己屬於邊類皮膚, 揀返想試既 skincare, 咁我又剔好晒啦, 再等左陣 7:15 左右, 參加者都到左大半, 咁就開始啦

首 先司儀 BA 介紹自己, 其它 BA 及化妝師啦, 然後就係教化妝之前講解下 Estee Lauder Skincare 先, 等我地化妝之前都認識下點樣護理皮膚, 因為皮膚狀態唔好, 個妝化出黎都唔會靚, 跟住就到我地自己上 skincare 啦, 我主要揀左 Nutritious line, 係想試下 d pdts 嘛, 由 toner 開始, 可能佢個 cleansing milk 卸得唔算乾淨, 我用完已經用兩塊濕化妝抹, 都算乾淨無晒顏色, 但上完 toner 後我見到塊化妝棉變左肉色, 好恐怖....

之後再搽 Night Repair, Nutritious Gel Cream, Time Zone Eye Cream,  Makeup Base, 因為由我卸完妝到搽 skincare 都 over 15mins, 我塊面都有 d 乾乾地啦, 再一次過試咁多新野上面, 搽完個 base 塊面有 d 慶慶地, 一照鏡, 噢~~ 紅到關公咁.... 好彩過左一陣都散左少少, 無敏感....


跟 住就到化妝師 Carmen 出場啦, 佢首先教我地揀粉底顏色, Estee Lauder 有個 i match 色版, 只係將色版放近面, 你可以清楚睇到自己較接近邊個粉底色號, 另外仲有分 warm 暖色系 (偏黃) 同 cool 冷色系 (偏紅), 咁我皮膚白得黎偏紅, BA 話唔想咁紅可以用 W tone 返, 咁我就揀左 #1W 既 Double Wear Light Foundation 啦, 然後化妝師師教可以用深色兩色粉底做陰影效果, 咁自然 d, 重手左都唔怕, 又可以用左買錯色既粉底, 唔好晒左

佢教用 Foundation Brush 上粉底, EL 果支都幾好用喎, 毛夠厚唔拮面, 但佢 d 工具好唔齊, 三個人但好多野得兩套... 我又唔想人地用完到自己用... 所以成日要問 BA 拎野, 連我要用果支粉底都無, 又要問佢拎.... 個粉底有少少難推又快乾, 所以有掃痕又掃唔開, 最後要勁噴水係支掃, 再用粉樸推先好 d, 呢 part 我都搞左好耐, 再用 concealer, 之後上碎粉, 檯面得一隻色, 仲係勁橙紅咁, 都算啦, 隔離個女仔都係用 #1粉底, 佢話啱色我都照上啦, 好彩上左面都 ok, 但睇到個底妝已經唔貼一撻撻咁, 都唔埋得咁多啦, 繼續聽化妝師講點畫眉, 搽眼影, 但顧住自己化, 其實都聽唔到幾多...

係搽 影眼之前 BA 拎左個 eye base 叫我地打左底先, 但個 eye base 無論我用掃/手都上得唔貼, 不過佢係令個眼影幾顯色既, 不過上色重手左就有少少難 blend 開啦, 眼影顏色唔多選擇, 得十幾隻色啦, 但好多都偏深, 最後揀左深紫色, 跟住畫眼線, mascara 全部自己黎啦, 都唔知化妝師講到邊度啦, 試左支震動 mascara, 有少少難用, 同埋唔覺掃頭震, 只係隻手係咁震, haha, 最後我都係放棄, 熄左佢就咁搽算啦, 質地幾輕身, 效果都幾長幾濃密, 之後求其上埋胭脂唇膏搞掂, 係空擋既時間, 我都寫底自己用左咩產品及色號, 連我隔離位 sis 都好奇點解我寫到咁多野, haha


之 後每人送返一份 gift, 入面有封信係去返專門店 redeem 返 $150 以上產品, deadline 係 2/28, 都好, 可以慢慢諗下買乜, 不過地點都唔太就腳.... 仲有 d sample, 分別係 Take It Away Cleansing Oil 30ml, Mascara, Night Repair 7ml, 2包 Nutritious Foundation


總 結 : 環境舒服, BA 態度好好, 有禮貌又細心有耐性, 不過張化妝檯唔大, 坐左三個人, 都有少少迫, 工具又唔齊, 就有少少唔好囉, 搞到我成日要起身拎野, 唔小心又整到我隔離個女仔喎, 唔係咁好意思嘛, 同埋教既野唔算好有用, 可能本身有化開妝, 好多野都識, 同埋 d 產品唔太好用, 個粉底我都覺得好麻麻, mascara 我未返到屋企已經甩到變熊貓眼, 反而化妝掃比想像中 ok 喎, 大部份都好舒服唔拮面, 另外可以試到 d skincare, 都唔錯喎, haha, 睇黎都係日本品牌既化妝品較適合亞洲人.... 而家諗緊果 $150 買咩好... 一係 cream e/s, 我無呢類產品, 或者 pure lipstick, 試過都唔錯, 顏色自然又夠潤, 都係補少少錢都 ok 啦, 我都唔想買 d 咁貴既野, haha, 大家有咩好介紹!?

PS. 嘩!! 唔經唔覺打左好多字好長篇添!!! 我今朝上 skincare 塊面仲有 d 紅....

沒有留言:

張貼留言