2010年1月23日 星期六

BeautyLife Bloggers Gathering

首次參加 Beauty 網 & Blogger 既聚會, 雖然唔係認得好多 Blogger, 但都新認識左幾位啦, 幾特別幾好玩呀

我約埋 sheep 係地鐵站等, 一齊行過去, 不過出門口前唔記得睇清楚個地址, 所以去到都搵左陣, 不過都好易見到, 打俾詩詩, 原來我地就企係 cafe 對面



BeautyLife 準備左好多 sample 俾我地咁多位呀



仲有 sis 捐出既抽獎禮品, 我都有份架



仲有勁多 Glaceau Vitamin Water



之前係試用活動抽中左 6 支唔同味道既 Vitamin Water



點知今次聚會又每人有兩支, total 8支, 仲有好多 sample, 部份係 sis 拎出黎交換既



仲 有 sheep 幫我係 sogo 買既 Mane 'n Tail Herbal Shampoo & Conditioner, 同埋佢參加 ROC 發怖會送既 Day Cream sample, 咁多野真係拎到我手軟呀, 所以要 call 男友幫手, 唔係返唔到屋企都似....

沒有留言:

張貼留言