2010年1月16日 星期六

Bourjois 之初體驗

Bourjois 咁耐以黎只係用過一個 blush 咋, 但因為佢 d blush 係經烘焙而成, 粉壓得較實唔容易拈上掃, 我揀個色又較淡, 要掃好多層先有少少色, 所以都好少用, 但一路有留意呢個 brand, 耐唔時經過 counter 都會睇下有咩新產品咁, 因為佢 d 野顏色、包裝都幾吸引, comment 又唔錯, 終於係平安夜果日見到呢 set 好啱心水, 就買左啦

10 Hours Sleep Effect, Mineral Enriched Loose Powder, Brush Concelar $398, 全部 full size, 原價應該都要 $4xx





10 Hours Sleep Effect #72 Rose Clair 30ml

原本想試新出個 foundation 架, 可惜新產品 set 裝無得轉, 最後都係買返呢款。
好耐之前有 sis post 過, 話去朗豪坊 counter 買粉底, 但原廠無封條, 只係用普通膠紙貼住樽蓋, 再係燈光下睇, 支粉底無左 1/3, 覺得似賣 tester... 但唔知係咪包裝改良左, 我呢支係真空泵裝, 有幾多一眼睇到, 而且每次一泵份量啱啱好



我 呢支 #72 色有少少偏紅調, 但上面好自然, 好啱膚色, 有淡淡既花香味, 質地 lotion 狀, 好好推, 有少少滋潤, 但唔 lup, 遮瑕度算中等喎, 好多 sis 話佢 coverage 低, 搽左好似無搽, 但我又唔覺喎, 淺既印都遮到, 就算雀斑都遮到6成, 而且妝感一 d 都唔厚, 但膚質會睇落好左, 我比較鍾意化淡妝, 呢支好啱我呀, 遲 d 都想試埋新出果支添, hehe








Mineral Enriched Loose Powder #02 Rose Chic 30g

初 初出 pressed powder 時玩過覺得好滑已經好想試架啦, 後黎出埋碎粉, 仲似仲正添, 因為出街好少補妝, 呢款個盒蓋係合唔實既, 好易整到週圍都係, 最怕鬆手跌落地既話真係唔知點算囉... 但如果每次都蓋返個透明膠蓋又好煩, 朝早趕時間, 唯有小心 d 啦, 俾埋個網隔, 方便使用, 用個粉樸直接壓落去就可以取適量既份量, 粉樸好軟好舒服, 碎粉個香味濃左 d, 好似爽身粉既味, 粉質幼細, 打開個蓋時, 見到 d 碎粉好似煙咁飄起架, 而且好滑唔乾, 可惜買果時 BA 無問我, 就揀左同粉底同系色號, 都係偏紅調, 咁粉底同碎粉都紅, 搽出黎有少少怪, 深色左但又偏紅喎, 冬天著樽領衫都 ok, 但夏天一定唔得, 會面頸兩截色, 再買既話會買 #01色, 呢盒唯有溝 chacott 用啦








Brush Concealer #81 Beige Clair 1.5ml

好 似唇彩咁扭出黎既, 連埋掃好方便, 呢款 concealer 得2隻色揀, 82好橙色唔啱, 咁雖有揀呢隻, 但呢支又白左少少喎, 用係印或雀斑 ok 囉, 如果黑眼圈會白左怪怪咁, 或者溝少少粉底會自然 d, liquid 狀質地薄, 遮瑕效果唔算好好, 同埋用係眼有少少乾呀, 又唔啱色, 條眼紋好似仲明顯左....





用後感 :
上 圖係化妝前後, 都睇到用晒三款產品隻色係深左既, 相機食色已經淡色左, 肉眼睇係好明顯有分別, 但佢都遮到我 d 微絲血管, 有用 bourjois 果邊睇落滑左, 膚色均勻左, 今次買既 Bourjois 整體都唔錯, 但揀色號就要小心 d 啦, 要試真 d 先決定啦, BA 都唔錯, 幾有禮貌同唔 hard sell, 買夠 $300 可以 join member, 每次買滿 $150 有一個印, 儲夠某個數可以換指定產品或當現金使用, 都唔錯


PS. 原本想寫埋 Nars Loose Powder, 但呢篇太長啦, 所以分開兩個 post 出啦, 我會將 Nars 同 Bourjois 碎粉比較下既, 請留意啦

沒有留言:

張貼留言