2010年1月28日 星期四

Apivita Aqua Plus Face Mask with Cucumber

名 稱 : Apivita Aqua Plus Face Mask with Cucumber
價 格 : $280
容 量 : 10ml x 12pcs

 
產品介紹 :

適用所有膚質,特別是乾燥缺水的肌膚,小黃瓜、酪梨精華、玻尿酸等成份可保濕肌膚並鎖住水份,防止流失,使肌膚深層保水並健康水嫩。










都係之前托 Man 半價買既, 一路以黎都未試過 Apivita Mask, 因為佢係細細包獨立包裝, 我覺得用起上黎唔太方便, 一次一包又太多, 分兩次用要連敷兩日, 同埋要存放得好好, 唔係入左細菌再敷上面就麻煩 lu... 今次半價真係試得過啦, 上網睇過 comment, 好似呢款係最補濕既, 於是買黎試下

每一小包有 10ml, 我可以分三次用, 都唔係慳住用, 係敷得少少厚果隻架, 可以用 36次, 就算原價既話都唔算貴, 質地係 gel cream 與 lotion 之間, 好稀既淺綠色 milky 狀, 未搽上面已經聞到好香既青瓜味, 俾我第一個感覺係彩豐行既青瓜洗面奶咁, 無論係質地香味顏色都好似, 敷上面聞到香味覺得好 relax, 好舒緩既感覺呀

厚敷全面 10-15mins 後過水, 敷到咁上下都會由淺綠色變左做透明, 即係皮膚已經吸收左, 個 mask 質地稀, 所以好易洗走, 過水後一 d 都唔 lup, 皮膚好 soft 好滑, 都有少少保濕滋潤既感覺, 但唔明點解測試結果係水份同油份都下跌喎, 但我係完全唔覺得乾或繃繃緊既, 可能我過水後等得太耐先做測試, 皮膚表面水份開始流失左都唔定

總結 : 呢個 mask 雖然唔算好補水, 都有少少保濕滋潤感, 敷果時都好舒服, 係用法唔太方便囉, 如果有半價我都會考膚再買既, 但首先要用晒屋企果 d 先, haha
 

沒有留言:

張貼留言