2011年7月27日 星期三

Dr. Bronner's Magic Soaps 有機玫瑰潔顏露

名 稱 : Dr. Bronner's Magic Soaps 有機玫瑰潔顏露
價 格 : $75
容 量 : 236ml

產品介紹 :

Dr. Bronner 的精油皂液透過完美的配方組合,製造出具有綿密泡沫同時柔軟滋養肌膚的精油皂。不同於市面上許多商業肥皂,使用大量廉價的牛脂和微量的椰子油或棕櫚仁油來裝飾標籤說明。Dr. Bronner 堅持以最高的品質製作出市面上無法超越的商品。



之前係網上好 hit 既產品, 但好似唔多人介紹, 係 City Super 見到有得賣, 又唔算貴就買支黎試下啦
樽身好多字, 有品牌介紹, 成份, 容量等等....
淡黃色水狀質地, 但香味完全唔似玫瑰味, 類似 d 清潔劑既膠味, 但用量好少就起到好多泡, 但佢唔係加左化學起泡劑, 而係用天然有機既椰子油或棕櫚仁油, 之前我整手工皂, 都有用呢 2款油架, 確實係天然既起泡劑



但佢 sell 18 in 1, 唔止潔膚, 仲可以洗頭、沖涼、massage... 等等, 所以用黎潔面我覺得唔算溫和, 尤其我呢 d 易敏感既膚質, 雖然唔會引致過敏, 但都唔算好好用, 所以用黎洗手多, haha




而且發現左另一個用法, 就係洗粉樸啦, 睇下洗完幾乾淨, 所以証明佢潔力真係好強.... 已經用左半支啦

2 則留言:

  1. 我都曾見過有人介紹, 但佢話好好用, 當時我都心郁郁想買, 但見完你咁講, 真係要諗下先lu~

    回覆刪除
  2. 係, 我見網上好多人話好用, 但又唔分享點好用喎, 咪買黎試下囉, 但我覺得一般囉

    回覆刪除