2011年7月12日 星期二

凹凹賞第15回

好耐無出凹凹賞啦, 已經日日有化妝, 但化妝品真係唔係咁易用得完... 所以用完真係特別有滿足感!!! 不過今次仍然係底妝產品多, 胭脂、眼影對我黎講真係可以用一世....



Kanebo Coffret D'or Essence Fix (按此)
淡粉紅色, 但上面其實都無乜色既, 用左佢個妝真係貼 d, 但冬天唔太夠潤, 一支都用左 3-4 個月

Biotherm White D-TOX Makeup Base - Green (按此)
本身膚色偏紅, 綠色 base 可以修飾, 有 spf30, 質地好易推, 但唔保濕, 有色每次只可以用好少, 有時會我將佢溝深左既粉底液, 可以調節到無咁深, 呢支都用左大半年啦, 仲有少少, 但因為個樽身厚, 好難吱啦

Biotherm White D-TOX Instant Brightening Anti-dark Circle Eye Base (按此)

淡肉色既 base, 初初用係初春, 用係眼肚位有 d 乾, 但夏天用就唔錯, 有時懶我會全面用添呀, haha, 有埋 spf20 都幾方便, 但平時習慣搽 base 都會搽埋眼位, 所以都無必要另外買支搽眼既




Givenchy Matissime Compact Foundation
雖然個名叫 foundation, 但其實係 pressed powder 多 d, 有少少遮瑕, 好幼細既珠光, 令皮膚睇落有光澤, 不過買錯色, 白左 d, 而我又好懶補妝, 所以都好少用, 控油效果唔錯, 所以有少少乾, 只會夏天先用到

RMK 2 way sample
朋友俾既, 個色深左 d, 佢係有閃同唔閃 2個質地架, 粉質真係幾唔錯, 而且 sample 都幾襟用



NYX Lipgloss with Mega Shine - Tea Rose (按此)
呢支偷雞, 其實未用完架, 仲有半支, 個色我都幾鍾意, 但發覺開始有膠味啦, NYX 初初用都 ok, 又平, 但用用下發覺質量都係一般, 應該短期內都唔會再買啦

NYX Round Lipgloss - Pinky Natural (按此)
都用到底, 又係開始有膠味, 但呢支紅左 d, 所以少用, 不過細支過 mega shine, 所以用得快 d

Vaseline Rosy Lips
都好多 blogger 分享過, 所以我都無出文介紹啦, 呢個雖然唔係化妝品, 但佢都有少少色, 好大罌斷斷續續用左一年先見底咋... post 出黎鼓勵下自己嘛, haha

沒有留言:

張貼留言