2012年9月18日 星期二

凹凹賞第18回

又儲左一堆仔用完既化妝品啦, 不過多數係底妝多, 彩妝我真係比較少用



Estee Lauder Futurist Moisture-Infused Makeup
質地都好水, 好好推, 而且 BA 幫我揀既色都好 match 膚色, 妝感偏水唔 mat 既, 中等遮瑕度, 但唔會厚粉, 妝感自然, 不過可能我皮膚較乾, 唔算好 long lasting, 過左半日塊面 feel 到有 d 乾

Sofina Primavista Long Keep Base 持久控油底霜 SPF 10 PA+ (按此)

淡粉紅色 lotion 狀, 推開質地雖然好水, 但吸收後好似有層粉末咁, 所以控油效果唔錯, 但對於我呢 d 混合偏乾皮膚就乾左 d, 同埋佢個質地配 2 way 等粉狀底妝啱 d, 用 liquid 有少少棘粉
 

Kanebo Coffret D'or Clear Cover Base UV SPF50 PA+++ (按此)
肉 色乳液狀, 有少少遮假, 又高度防曬, 有時懶, 搽完 skincare 單用佢再加碎粉已經 ok, 有少少控油, 春夏用唔錯, 不過早排開始轉天氣, 到下午就有少少乾啦, 同埋佢遮毛孔唔算好好, 我鼻位毛孔大, 出油後毛孔容易有肉色一點點, 比較難補救

Estee Lauder Pure Color Gloss
之前去 event 送既, 睇個色好粉紅, 但搽出黎其實好透, 有閃粉但唔會好大粒, 通常搽左 lipstick 後再搽少少係面, 咁就睇落好潤, 亮亮地咁, 不過樽身比較長身, 用到底支棒有 d 難 "了" d lipgloss 出





SANA Pore Putty Face Powder 10g (按此)
上一次凹凹賞都講過, 果時用淨一個框, 之後用到尾尾就整碎溝碎粉用啦, 呢個得一個色, 有少少偏白, 有閃粉, 所以毛孔睇落仲顯眼, 仲乾左 d, 所以回購度係零呀, 雖然佢出左另外幾款, 但都吸引唔到我再買啦




除左以上果幾樣, 仲有 d 係用左好耐都未用完, 或者唔太好用既, 開左好耐應該都過期, 所以丟左算啦




NYX Face & Body Bronzer Medium (按此)

呢盒陰影粉成 33g, 有 CD 咁大盒, 大家都知陰影每次只要用好少就夠, 唔係變阿梅架嘛, 而且佢幾顯色, 又有閃粉, 用左好耐都只係用左少少咋, 用到個樽都爛左, 我諗我用一世都用唔晒, 所以丟左佢算啦




Bare Minerals Prime Time Foundation Primer - Brightening (按此)
初 初用都唔錯, 質地滑好好推, 用後膚質睇落滑左, 有光澤左, 但用得一段時間, 越用越杰身,後尾泵都泵唔到, 但其實入面矢有好多架, 次次都要"了"出黎好麻煩, 而且杰身左無咁潤, 有 d 難推, 所以我放棄左佢啦, 我覺得每次用前都要搖勻佢先, 等佢個 d 粉狀物唔好沉底, 可能咁會好 d





Kanebo Coffret D'or Silk Cream Foundation (按此)

佢唔係唔好用, 遮瑕唔錯, 但 cream 狀質地唔算好潤, 啱春夏天用多 d, 但夏天用 cream fdt 又好似厚身左 d, 而且杰身好襟用, 每次用好少就夠搽全面, 用左差唔多 2年都仲有半罌, 所以唯有丟左佢啦


沒有留言:

張貼留言