2012年9月11日 星期二

Biore Aqua Rich 防曬保濕水凝乳

夏天唔知大家除左面部搽足防曬外, 身體既保護又點呢, 游水、戶外活動先會搽!? 我就習慣只要外露既皮膚 (由換季著短袖衫開始), 就算落雨我都會照搽, 所以 body 防曬都會買定幾支儲備~~



名 稱 :
Biore Aqua Rich 含水防曬保濕水凝乳
價 格 : NT259
容 量 : 50g


產品介紹 :

- 高系數防曬, 預防肌膚曬傷曬黑, 擁有 SPF50 PA+++ 的高防曬力, 卻如水般清爽
- 水感防曬新技術, 將防曬有效成份鎖在水感凝體中, 有效防曬
- 含玻尿酸保濕成分與綜合柑橘萃取, 給予滿滿的保濕
- 滑順的使用感, 使用後肌膚清爽無壓迫感
- 含水配方, 使用感溫和清爽, 只用洗面乳、沐浴乳即可簡單洗淨, 可當妝前隔離霜使用




之前去台灣時見到呢支唔錯, 仲有 tester 試, 質地好爽, 推開好似有水珠咁, 所以即刻買左佢啦, 暫時係香港好似都未見過, 不過唔知係咪放左一段時間, 吱出黎有少少粒粒, 但無怪味, 推開又無乜野, 所以我都照用, 大家都見到, 推開真係好水狀好薄身



佢咁爽我主要都係搽手搽頸多, 未試過搽面, 搽勻後完全感覺唔到有搽防曬, 好爽又唔會乾, 仲無防曬味



日日用, 用左一個月多 d, 差唔多用完添啦, 返 office, 每日都係返工, lunch 會曬到太陽, 我就比較少戶外活動, 但都無曬黑, 唔會過乾甩皮, 或出粒粒, 而且佢用普通沐浴露就可以洗得乾淨, 真係好方便, 當然會曬得好勁既, 都會揀 d 防水同每隔 2-3個鐘補搽啦, 所以我覺得佢係日常用啱 d, 可惜香港唔多覺佢既蹤影, 去開台灣/日本旅行, 都可以買支試下呀



沒有留言:

張貼留言