2012年10月2日 星期二

慶中秋生日大餐 + Bobbi Brown 生日禮物

今年既生日咁啱係中秋正日, 真係幾特別, 所以同一早 Book 定檯, 同宅男慶祝下, 呢間係北角七姊妹道既 Age Bar & Restaurant(按此), 之前朋友帶我去食過, 覺得味道都唔錯, 所以同宅男再去試下



頭盤 - 三文魚, 其中有樣好特別既野, 就係一塊有生蠔味既葉, 可惜我食左先記得影相....




餐湯 - 洋蔥湯, 首先碗內只放一 pat cream, 然後先倒入熱辣辣既湯, 感覺幾得意, 湯夠濃唔會太咸, 加埋 cream 好滑



主菜 - 宅男揀左豬扒, 個薯炸得唔錯, 雖然有汁, 但都仲有少少脆口



我就揀左肉眼伴巴黎牛油仲有濃既牛肉汁, 表面有少少焦, 肉就好嫩, 七成熟入面仲有少少紅色, 外脆內軟, 肉味夠濃



甜品 - 朱古力慕士蛋糕, 唔會太甜, 又藍莓醬, 唔會好膩

而家仲有生蠔 buy 12 get 6 free, 可惜我唔食生蠔, 宅男一個人又食唔到 18隻咁多, 但見隔離檯有人嗌, 個樣都唔錯喎, 餐廳仲有紅酒白酒, 酒類我都唔好, 但上次同朋友去食飯, 佢地有叫紅酒飲, 都話 ok 架, 整體味道都唔錯, 價錢大約每位 $300-400, 唔算平, 特別日子既話都可以接受啦



另外仲買左生日禮物俾自己, 係 Bobbi Brown 為「關注乳癌運動」出既限量版, 有 Illuminating Bronzing Powder - Pink Peony, Mini Face Blender Brush, $440, 粉紅色好靚呀, 有得用又可以做善事咁有意義, 當然唔放過啦, 不過仲未開黎用, 遲 d 再同大家分享下啦

沒有留言:

張貼留言