2012年8月28日 星期二

Haagen-Dazs 雪糕月餅陪你過中秋!!!

仲有一個月多 d 就到中秋節啦, 今年中秋對我黎講比較特別, 咁啱仲係我既生日添呀, 所以揀月餅都要特別 d, 除左係 Moon Cake, 仲係我既 Birthday Cake 添, 除左傳統月餅, 冰皮月餅, 我最鍾意都係雪糕月餅啦, 而 Haagen-Dazs 更係極品中既極品啦, 而中秋禮盒亦已出爐, 大家又有咩心水呢!?



係門口見到好多唔同款既禮盒裝啦, 雖然係假既, 但已經令我流晒口水啦, haha



流心雪糕應該唔少人食過, 但流心雪糕月餅大家未食過啦掛, 大膽創新既 Haagen-Dazs 將市場上極受歡迎既流心醬雪糕巧妙咁加入雪糕月餅, 口感絕妙醇香。
除左西式朱古力及雪糕, 表面既花都好有中國特色



金尊 ($958) - 八款不同雪糕口味, 除左呍呢嗱, 焦糖脆餅, 仲夏野莓及比利時朱古力味, 其中四款更加入全新流心口味, 包括曲奇呍呢嗱配朱古力流心醬, 士多啤梨配桑莓流心醬, 芒果配芒果流心醬及咖啡配焦糖流心醬, 不過食既時候要快, 唔係流心醬好快會流晒出黎架



九星映月 ($463) - 10件共9款不同雪糕口味, 比利時朱古力2件, 士多啤梨, 呍呢嗱, 朱古力, 曲奇呍呢嗱, 咖啡, 曲奇朱古力, 仲夏野莓及焦糖脆餅, 兔仔圖案好應節, 細細個唔怕一次食太多啦



彩雲追月 ($689) - 9件共有9款不同雪糕口味, 呍呢嗱, 士多啤梨, 比利時朱古力, 曲奇呍呢嗱, 咖啡, 仲夏野莓, 芒果熱情果, 士多啤梨芝士餅及杏桃



七星伴月 ($439) - 8件共8款不同口味, 士多啤梨, 呍呢嗱, 朱古力, 曲奇呍呢嗱, 咖啡, 芒果熱情果, 士多啤梨芝士餅及杏桃



圓月心意 ($235) - 4件共2款不同口味, 仲夏野莓及朱古力



想食得特別 d, 更有中秋氣氛, 可以係伴碟著手呀, 師傅為我地示範左 d 畫花, 睇起黎好容易, 但到自己整其實好難架



呢個係同2位朋友既完成品, 無乜設計天份既我, 其實.... 都無咩幫手, haha



現凡購買任何 2盒, 每盒送一張單球雪糕券乙張, 每買 5盒, 多送一套免費 Thank You Gift。每套 Thank You Gift 包括 4張單球雪糕券及1張經典下午茶套餐券

顧客服務熱線 : 2629 6116


沒有留言:

張貼留言