2012年4月1日 星期日

白蘭氏雞精 - 改善腦力衰退

早排好 Hit 既電視劇 On Call 36 小時, 除左醫生 On Call 之外, 其實打工仔好多都唔止 On Call 36小時, 研究顯示 30歲後腦力隨時開始衰退, 唔想咁快未老先衰, 以下有好介紹!!
 


提神醒腦, 多數人第一會諗起咖啡、能量飲品等, 但其實治標唔治本, 咖啡因刺激過後, 身體只會更攰更眼瞓。讀書考試時同學都會飲雞精叉電, 而白蘭氏係 2008年成立白蘭氏腦科學研究所, 為提升公眾對腦部健康既關注



早排睇新聞都有講, 港大為香港人超時工作及腦功能下降做左調查, 大部份打工仔都需要超時工作, 平均每星期 OT 3.6日, 最長更試過連續 3個月無假放添, 長時間工作, 壓力當然大到爆煲啦, 壓力大不單影響工作效率, 仲會集中唔到精神, 大腦閉塞, 及出現斷片情況添



註冊營養師陳國賓先生, 同我地分享壓力引致氧化對腦部的損害及腦部抗氧化良方, 每晚 10點到凌晨2點, 係身體身陳代謝最快既時間, 呢個時間瞓覺係咪對身體最好, 令皮膚延緩老化呢!? 其實呢段時間熟睡, 係可以消除腦部疲勞, 但唔可以減少氧化壓力及對抗游離基, 所以攝取腦部抗氧化劑 - 肌肽 (Carnosine) 有助延緩腦功能



台灣元培科技大學校長王銘富教授, 會講下亞洲區國家腦功能下降調查結果, 台灣及香港人既腦功能下降情況嚴重, 調查中雞精對老鼠既學習力、記憶力及老化指標都有改善, 証明含雙肽既雞精, 可改善認知功能, 提升學習能力及記憶力



白蘭氏高級科研專員曾暉博士, 分享白蘭氏腦部研究所簡介及最新腦部營養科研成果



因為係晚宴, 所以都有豐富晚餐俾我地享用, 好好味呀!! 晚餐其間有問答遊戲, 可惜我反應太慢啦, 無機會答問題, 所以無禮品....  睇黎真係要飲多 d 白蘭氏雞精補下個腦先得啦~~



雖然答唔到問題, 但都有 2罌雞精拎走, 其實我未飲過雞精架, 睇我個名就知我鍾意飲咖啡多 d 啦, haha, 所以當晚就開左黎飲, 打開聞到好香雞味喎, 有少少似蒸雞後果 d 水, 咸咸地好重雞味, 都唔係人地講到咁難飲




http://www.brands.com.hk

沒有留言:

張貼留言