2012年4月15日 星期日

凹凹賞第17回

每個月都出到清貨文, skincare 我會用得比較快, 但 makeup 就慢好多, 尤其之前未搵到工, 日日係屋企好少 makeup, 就用得更加慢啦... 所以幾個月先儲到 3件產品, 仲全部只係底妝產品添!!
 



Covermark Essence Foundation B10 30g (按此)
之 前已經用完罌 N10 啦, B10 其實啱我膚色多 d, covermark 既粉底真係唔錯, 質地夠薄但遮瑕度夠, 伸延性佳, 每次用好少就夠搽全面, 呢個 cream 狀 FDT, 秋冬天好夠潤, 唔會令皮膚出乾紋, 不過春夏天可能會潤少少, 但用返爽身既 makeup base, 其實一年四季都啱用, 不過屋企仲有唔少 BB Cream / FDT, 暫時都唔會回購啦

 


Paul & Joe Moisturizing Foundation Primer N  #02 10g
朋 友俾我既 sample, 肉色既隔離霜, 個色有 d 偏黃, 但質地都好薄, 而且係 base, 所以都唔會有色差問題, 遮瑕度唔錯, 似好薄身既粉底液, 皮膚狀態好, 或落街唔想厚妝兼快速出門口, 用佢加碎粉都好 ok, 不過雖然個名係 Moisturizing, 但我偏乾皮膚, 我覺得補濕度唔夠, 夏天用 ok, 秋冬天既話就乾左 d 啦, 同埋用佢再上粉底 (可能唔係同一品牌掛), 有 d 啜手, base 作用係令之後塗粉底順滑 d, 份量少 d, 但佢就唔太得啦... 之前見網上多人讚, 都好有興趣架, 但試過 sample 後, 有 d 滅火

 


SANA Pore Putty Face Powder 10g
好 耐之前去日本旅行時買既, 其實香港都有, 我唔明點解我要係日本買, haha, 我毛孔大, 見到佢可以遮到毛孔就買黎試下啦, 個色睇落都幾啱我膚色, 但搽上面就有 d 偏白, 而且佢有閃粉, 唔係低調既珠光, 大家都知閃粉係會令毛孔更顯眼, 所以佢既賣點 - 遮毛孔已經無左啦, 佢亦較乾身, 用係眼底眼紋會明顯左, 令皮膚乾又會出多 d 油保護, 所以個妝較快溶及浮粉, 知道點解我用咁耐都未用完啦... 用到眼到鐵片我都好開心架啦!!

 


沒有留言:

張貼留言