2010年6月12日 星期六

Ipsa Pure Protect Powder Compact

名 稱 : Ipsa Pure Protect Powder Compact (SPF25 PA+++)
價 格 : $450 (Refill $340, Case $110)
容 量 : 9g

 
產品介紹 :

全球首創革命性智能油脂追蹤粉末 Sebum Selective Powder,具有選擇性油脂吸收功能,追蹤及吸收多餘油脂分泌,並留下肌膚應有的油分及養分,清爽而滋潤,絕不乾燥。添加卓越保濕成分滋潤肌膚,並以光學原理徹底隱沒瑕疵。實現保濕、控油雙效兼備,終日展現剔透粧效。

出果時已經好想敗, 好多雜誌, 上網 search 過 comment 都唔差, 但價錢唔平一直唔捨得買, 上個月 Sogo Thankful Week, 有 gift 所以有藉口俾自己敗左返黎, 哈哈



粉樸好舒服, 唔硬好 soft 但有好有彈性




全六色, 我用既係 100 色, 最白個色, 201 其實都啱, 但有少少偏紅, 普通色既 101 就黃左 d



睇下個效果先, 淨係搽左 makeup base 就上粉餅啦


 

遮瑕都中等, 淡色既印同斑都遮到, 但毛孔好似覺眼左, 我 d 毛孔真係好大


 

室內白燈可能唔夠光, 影出黎個色好似有 d 黃...


 

100 色其實有 d 白, 但因為我條頸白過塊面, 所以對比返同條頸就好啱色啦



鼻既毛孔真係有 d 恐怖.... 希望唔好嚇襯大家.... 出左油都 ok, 印下都無乜野, 但一補就唔掂啦, 仲衰過唔補....




因 為膚質偏乾, 毛孔又大, 粉餅我都多係補妝用, 就咁上既話妝效麻麻, 唔貼又易溶到一撻撻, 但想試真個效果, 今次我係單用既, 啱啱上粉時都唔錯, 遮瑕度夠, 膚色均勻左好多, 粉質唔算幼, 遮毛孔麻麻, 妝感偏啞緻, 有粉感, 我本身鍾意 d 遮瑕度底, 自然 d 既效果

以粉餅黎講佢唔算好乾, 但係冷氣地方或偏乾肌, 過幾個鐘都有少少乾, 控油都 ok, 係公司大約 lunch 前個鼻會有 d 油, 類似上面左上角果張咁, 睇落有少少浮粉 用紙巾印下都 ok, 但明顯見到紙巾有粉甩左, 個鼻都有溶妝情況, 仲有少少甩皮, 再補妝就真係唔多掂啦, 唔夠貼, 毛孔仲顯眼過唔搽粉, 同埋個色好似黃左暗左咁.... 好奇怪, 試左用掃上, 薄身 d 毛孔無咁覺眼, 但都係唔太貼面

我平時化開淡妝, 呢款粉底唔係太啱我, 我諗鍾意中等遮瑕, 想遮下暗瘡印淡斑, 毛孔唔大既 sis 會啱用 d, 以
專櫃黎講價錢都唔平, 連埋 case 要 $450, 但功效唔成正比, 反而有 d 開架品牌品質都唔錯, 但化妝護膚品呢個好個人, 都係想俾個參考大家!!!

沒有留言:

張貼留言