2010年6月19日 星期六

買左少少野 - Covermark 粉底 + 地圖銀包

上網見 sis 報料 Covermark 6月份底妝產品做 55折, 真係好抵, 上星期去朗豪坊都想去望下, 可惜好多人要排隊, 咁就過左對面既 Make Up Forever 玩下個水凝粉底, 呢款都想買好耐, 水份重好貼好薄, 但行過幾次 counter BA 都一般, 係朗豪坊果日個 BA 都好架啦, HSBC 仲有九折都差 d 買左, 但諗諗下其實屋企仲有粉底及 BB cream 未用完, 就想再睇下先啦

咁噚日放工醒起德福都有 Covermark 喎, 走去望下無壞呀, 第一次經過見無乜人, 唔太敢入, 因為聽好多 sis 講佢 d BA 一般... 咁行個圈再返去睇, 開始有幾個客, 咁膽粗粗入去八下啦

個 BA 問我想睇咩, 我話想睇粉底液, 問我想要爽 d 定潤 d, 我偏乾皮膚鍾意潤 d, 咁 BA 介紹左呢款 Essence Foundation 俾我呀, 其實我呢幾日都上官網望過下, 都覺呢款應該最啱我, haha, 咁 BA 幫我揀色, 問我想要自然定白淨 d, 咁我話要自然啦, 首先搽左 base 打底再用呢款, 個色真係好自然, 自然到佢試左係邊我都睇唔出, haha, 質地好貼好薄, 但 coverage 唔錯, 咁多口問 BA 試埋白淨果個, 都好自然真係白好少好少, 咁我問佢白 d 果款有無話係黃 toner 定粉紅 toner, BA 就話佢地 d 粉底其實唔係咁分顏色, 唔係淨係睇塊面既色, 而係睇返皮膚本身個底係咩色, 佢見我手臂入面 (曬唔黑個位) d 血管明顯而藍色, 個底其實係白得黎無血色偏青喎, 咁我都揀唔到買邊隻色好, BA 就幫我試上面, 問我平時彩妝化咩多, 我話淨係 blush, lip, 有時畫下眉, mascara 咁, 好少化眼妝, 咁佢話少化眼妝就用自然色會好 d, 如果有化眼妝就用白 d 會 sharp d, 咁我就買左自然 d 個色 BO10 啦

BA 問我要罌裝 (30g) 定 tube 裝 (20g), 其實只係容量唔同, 咁我揀左 30g, 一黎抵 d, 二黎我對罌裝粉底情有獨鍾架, haha, 咁跟住就俾錢啦, BA 問我配唔配埋粉樸, 話個粉樸質地好好, 唔會吸粉底, 睇左個粉樸密度真係幾高, 見 BA 姐姐咁好心機唔 hard sell, 咁都要埋啦, 但都唔平 $65 一塊, 粉底原價 $600, 折實 $330





打開係咁既, 有埋小匙, 使用方便衛生



買左 BO10, BA 幫我試白淨 d 個色好似係 BO00
有 SPF18 pa++ 唔錯喎, 仲係 Made in Japan 添





入面個樣, 但估唔到咁貴既粉底個蓋無膠片隔層, 好似唔夠密封唔衛生喎, 搞到個蓋有好多粉底黐係度



雖然都買得好急咁, 但真係買得好開心, 咁抵唔係成日有機會有, 仲 join 埋 member, 張會員咭好特別, 後面係塊鏡黎架
用幾日試真 d 先同大家 share 啦

PS. 買完即刻 call 用開 covermark 粉餅既 FD, 諗住叫佢去入定貨啦, 點知佢話佢係  中環 covermark, 都諗住買呢個粉底, haha, 真係好邪呀, 最後佢大出血, join 埋 facial, 而家有買一送一, $3600 有 20次 facial, 平均 $180 次又真係幾抵既....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

近 排好想換銀包, 其實本身個 Porter 都未爛既, 但我實在太多咭 (會員咭, 優惠咭咋, haha), 要分開銀包同 Card Holder 好煩, 所以週圍睇下有咩啱心水, 但行左好多間都睇唔啱, 連淘寶都睇埋, 一係太大, 或卡片格數唔多, 終於俾我係地圖 Alviero Martini 買到啦

地圖袋當年 讀中學都有同學仔用佢既袋做書包, 亦曾經唔興過一段時間, 但近年又見到佢既出現, 見佢 d 袋都唔平 (雖然唔及 LV, Gucci 咁貴, 但我少好用過千蚊既袋), 但估唔到銀包又唔貴喎, 呢個都係 $650, 朗豪坊 HSBC 有九折, 折實都係 $585 咋, 仲平過我個 Porter 呀....

size 唔會太大太長身, 同本記事薄差唔多大, 個款唔師奶, 最緊要係入面 d 間格啱心水, 未放野個樣靚仔 d, 放晒 d 咭入去都幾厚 (好驚佢爆, haha)



睇下塞到佢幾滿...

沒有留言:

張貼留言