2010年6月21日 星期一

玩甲聚會 6/20

今日雖然係父親節, 但無約到阿爸, 上星期已經同佢食左 Dinner 啦, 所以就約左班 Blogger 去玩甲, 其實印甲我都係新手, 連"架生" 都無, 好彩 Sandra 有多套借俾我用, thanks 啦, 我自己都係帶左少少野, 不過已經差唔多出動晒我所有甲油啦

約係 CWB Time Square 等, 好多三眼仔呀, 仲有超大隻巴斯, 但好多人影左好多途人





等齊人就上去 Cafe 啦, 我都未去過, 同埋時間好早, 得我地幾個人, 同包場無分別, haha, 但食物就出得太慢, 成個鐘先有得食, 餓死!!! 不過味道都 ok






食飽飽有氣有力就開始玩甲啦, 等甲油乾時無聊影下 d 花絮, 張檯都唔算好亂, 因為呢張檯得我, Sandra, Kaye 三個用咋



油左深紫色, 第一次搽咁深色既甲油 (不過油得好樣衰, 出晒界, haha)



然後加左 sandra 支變色甲, 睇佢個 blog 有用, 好得意



搽左上面果支變色甲油再印埋櫻花圖案, 完成!!



大家既完成品, Sandra 同 Kaye 個甲好似, 都係用同一款底色, 雨娜同 KTY 就襯返今日件衫既顏色, KTY 仲有埋斑馬紋添呀



Yeah~~ 超大星星....???



今日仲拎埋之前雨娜開團既皮膚測試機, 呢款好過心型個部, 仲平 d 添呀







Thanks 雨娜, 今日玩得好開心呀~~

沒有留言:

張貼留言