2010年4月5日 星期一

放假扮闊太 - 連續兩日 High Tea

放幾日假, 約下 d 朋友出黎見面吹水兼 high tea, 噚個約左 3個中學同學諗住去 Jean-Paul Hevin IFC 度食 tea, 點知撞著裝修無得堂食, 個 FD 話 d 朱古力好正, 所以買左少少, 真係好好味, 又唔太甜, 等佢裝修完一定要試下個 tea 先

之後同 3個 FD 係 IFC 唔知去邊好, Agnes b 又坐得唔舒服, 咁求其搵間坐低食算, 不過都幾好味同埋坐左好耐, haha, 之後過返 TST 食 dinner, 仲食埋甜品先走, 傾足 9個鐘先捨得走!!!




今日 sandra 約左 otsumami 交收, 咁約啱時間可以坐下食 d 野, 其實我係唔關事既, 不過吹水就啱我啦, haha, 點知今朝要陪男友去拜山, 搞到我遲大到添... 真係唔好意思
第一次見到阿 mi 真人, 好可愛, haha, 我有同佢合照架 (偷影), 跟住邊食邊講傾到忘形, 唔經唔覺坐左差唔多3個鐘....

臨走前 otsumami 仲俾左 d 小禮物我地, 有狗餅 (狗形餅餅), 兩粒鳯梨酥添, 包裝好靚唔捨得拆




跟住 join 返男友食晚飯, 經過卓悅買左 d 面膜丸, 原本用白元化妝棉做 toner mask, 但有 d 位 cover 唔到, 又唔方便, 平平地買面膜丸好過



嗚嗚... 開心埋聽日又要返工 lu.... 5日假期咁快就完結

沒有留言:

張貼留言