2010年4月24日 星期六

Ettusais Jelly Beans Party

噚日參加左 BeautyLift x Ettusais Vacance nail 夏日 Party, 因為 6:30pm 開始, 放工都趕出 TST, 好彩去到海港城 faces 啱啱好, 仲見到 KB, 細諾比, KAWAJU, 靚太係 counter 度等緊添, 等左一陣 BA 就帶我地入 Seminar Room

入到去 BA 介紹今次既主題, 仲有好大桶 Jelly Beans 係度



唔係淨得睇架, 有好多放係度俾我地食



仲有 ettusais Vacance nail 甲油, 色彩繽紛甜美, 真係好似糖果咁, 有 7支 mini 甲油, 加一支新出既 Gel Top Coat 既 set 裝




有製成品樣辦俾我地睇, 真係好靚呀


俾我地用既工具放晒係檯面



BA 叫我地貼好假甲後, 就教我地由簡單既款式開始啦


教完之後我地就自己玩啦



色號有 F 字頭既就代表呢款甲油乾左之後係有香味既, 1-2 雲呢拿味, 3-5 糖果系列, 6-7 熱情果香, 8-9 甜柑橘味, 10-14 無香味, 但就超閃亮既


最後搽上 Gel Top Coat $120 / 7ml, 好易搽, 搽左好令身, 真係有 gel 甲效果, 而且好快乾, 包裝都好靚添, 有少少似眼藥水, haha


我既作品, 麻麻地呀, 唔係太識畫, 見好多 blogger 都畫得好靚呀, 不過時間唔多夠, 畫完假甲都差唔多夠鐘, 好求其咁試左幾隻色係手咋, BA 有俾膠袋我地拎走 d 作品, 可惜未乾透, 返到屋企已經變晒形 lu.....



以 下係今次 party 既禮物, 個化妝袋好靚, 而家係 ettusais 買滿 $520 包括任何一套 ettusais vacance nail 指甲套裝就會贈送架啦, 另外有少少 skincare sample, jelly beans, 同 jelly belly coupon, 可惜無今次主題既甲油, 諗住有得玩下添



仲有仲有, 由 4/22 - 4/30, 只要用 ettusais jelly beans 甲油設計 nail art, 將相片 email 到 marketing@ettusais.com.hk, 並提交姓名、聯絡電話, 以及所選用的 vcance nail 顏色, 相片於 5/1 放於 facebook 內接受投票, 就有機會嬴取 $500 ettusais 獎品, 詳情請瀏覽 www.ettusais.com.hk

沒有留言:

張貼留言