2009年9月28日 星期一

Kiss Me 纖長鬈曲睫毛液 (黑色)

名 稱 : Kiss Me 纖長鬈曲睫毛液 (黑色)
價 格 : $59
容 量 : 6g


產品介紹 :

* 增強版捲曲聚合物讓纖維更緊貼每根睫毛, 加倍華麗纖長效果達120%, 睫毛更鬈曲分明。
* 持久防水、防油層配方專門對抗汗水、淚水及油脂, 睫毛液不易脫落及化開, 睫毛整日鬈曲纖長。

* 弧形刷頭由根部開始提升鬈長度, 纖維更均勻分佈每根睫毛上。
* 含甘菊精華及山茶花油修護成份, 保護睫毛、預防折斷。
* 全新易卸配方, 從此卸妝更輕鬆。







 

中間果條唔知點解好似天線咁, haha, 次次最易夾曲... 好似舉手咁...






弧形刷頭都幾易搽, 不過刷頭好易有一 pat 睫毛膏, 如果想用刷頭搽眼頭睫毛呢 d 細微既部位就有 d 難啦, 所以見第三張相, 眼頭位置好似無搽野咁...

搽 一層好自然, 搽兩層就濃密 d, 不過搽得厚就會易一舊舊唔夠根根分明啦, 可能我手勢唔好掛... 纖長效果唔錯, 質地好輕身, 我 d 睫毛好軟, 已經好難夾曲, 搽埋 mascara 就好快 dup 返落黎, 用 kiss me 都唔嚴重, 同剛剛上果時只係差少少, 但佢真係唔易溶, 噚日都熱熱地, 出左半日街, 塊面有出汗出油, 但 mascara 一 d 都無甩, 我仲有流眼水, 試過輕力捽眼都無事。

落 妝方便, 搽一層既話用 biore cleansing oil 都卸得好乾淨, 我用 fasio makeup remover 再抹都抹唔到顏色, 搽2-3層既話, 用 biore 都卸到 7-8成, 用 fasio 既話敷幾秒都可以抹甩晒, 係貼近眼皮眼線呢 d 細微位要用棉花棒卸, 輕力掃幾下已經甩晒, 不過我無用過 MJ, 比較唔到邊款難卸 d 。

沒有留言:

張貼留言