2009年9月7日 星期一

Free Gift

星期六約左 sheep 出黎交收 NYX, 出開 TST 順便去埋西武拎雪花秀生日禮物~~

順行潔顏油 15ml, 順行潔顏泡沬 15ml, 閃理眼霜 3.5ml, 可以去旅行用, good!!!



sheep 又俾我左好多野我試, haha, 其實我都唔記得左....
Yes to Carrots Conditioner, Hair Mask, Etude House BB Cream, 繭玉



試左 conditioner, 好爽身, 用完頭髮好順滑唔 lup, 幾啱夏天用。

BB cream 隻色有少少偏白, 用黎溝 body shop TM, 啱啱好, 又夠爽身, 每次用少少就夠, sheep 都俾左幾多我, 有排用, 呵呵~~

繭玉好得意, 要用熱水浸軟左佢, 然後係塊面輕輕捽, 可以好溫和捽走 d 死皮, 我就敷完 ipsa clay mask 用, 見到舊繭玉有 d 啡啡地色咁


PS : 果日出黎又同 sheep 雞啄唔斷, 傾到10點幾先走, 仲影左合照添, 我笑得太勁, d mascara 都溶埋, haha~~~


沒有留言:

張貼留言