2009年9月25日 星期五

BE 團購 : 韓國文具




終於都收到啦......... 由 order 到收到貨, 同個團主都糾纏左成個半月.....


初 初 order 都 ok 架, 又可以揀面交及郵寄, 咁 d 簿咁重當然揀面交啦, 點知到團主收貨後 post 交收時間, 得三日揀, 全部平日, 有2日都係 6:00 前仲係灣仔 / 美孚, 一日 6:15 係旺角, 咁我要返工真係趕唔切, 佢話最多等 15mins, 咁我出旺角點都要 6:30, 叫佢等多 5mins 都唔得, 約星期六日又話唔得, 咁 ok 啦, 佢話要返 part time 好趕時間, 咁佢係灣仔返工, 我話約佢係灣仔等啦, 佢又推我話唔得, 咁小黑咪好好人, 話可以幫我約團主 office hour 係灣仔交收, 團主又話返工時間唔穩定, 就唔到時間, 咁我覺得, 即日都知自己返工返幾點掛... 咁都約唔到... 交收都唔阻好多時間姐... 唉~~ 都算啦, 大家都要返工, 我屈服揀郵寄啦... 但咁啱我去旅行, 叫佢早 d 覆我郵費過數俾佢... 佢又話唔係香港, 左推右推咁, 到我出發都收唔到佢 email, 咁我唔理佢啦...

到 18號收到佢 pm 話寄出左, 23號返到香港都仲未收到, 成個星期, 都有 d 擔心寄失或者俾人偷左架... 好彩今日都收到, 但又少左兩樣野囉... 我都唔知係缺貨, 寄漏, 定佢 hold 起啦, 佢一路都無提過少左兩樣野.... 而家叫佢退返缺貨既錢俾我, 好彩佢都肯退錢.... 但暫時都仲未收到... 以為收到貨件事就結束啦, 而家 d 咁靚既文具到手都無晒 mood 啦...

唉~~ 真係比個團主玩死, 見到佢個名都驚呀, 係 BE join 過咁多團購都未試過咁, 個個團主都好合作, 講清講楚先既, 係佢咁麻煩... 咁忙就唔好學人搞團購啦, 如果佢一早 post 埋時間, 我明知自己就唔到, 我一定唔會 join, 真係玩死自己....

各 位 sis 以後上網 bid 野, 團購, 任何有錢銀交易真係要問清楚先好俾錢, 真係好無奈, 唔係個個都咁好人, 真心搞團購, 唔係話賺錢唔啱, 只係唔好用幫人團購, share 運費呢 d 咁好聽既名字囉.... 唔好意思, 發左咁多 "勞穌" 添....
 

沒有留言:

張貼留言