2009年5月30日 星期六

大晒冷 - Makeup

上次將我既 skincare 儲備大晒冷, 今次輪到化妝品啦, 平時以為都唔係好多化妝品, 估唔到拎晒出黎係咁狀觀, haha, 不過我相信好多 sis 都多過我, 呵~





底 妝 - Base, Foundation, 2 way, Loose Powder, Pressed Powder





Eye - E/S, Mascara, Eyeliner (原來我係無眉筆架, haha)





Blush - 我好鍾意買 blush, 所以都幾多盒, 但大部份都係 pink 色





Lips - 重災區, 已經少左好多, 高峰期 over 40支





化妝掃 - 雖然好多, 但多數都係用丸井堂果 2 支





都係化妝掃 Smashbox, 白色好靚, 但麻麻地, 試係手好滑, 但拮面, 仲有影漏左既 MAC 唇膏


沒有留言:

張貼留言