2009年5月5日 星期二

Isa Knox Redeem + 意外出血...

上個月買左 Isa Knox Ideal Ringer Set 可以 redeem 返 $688 貨品, 見今日放工無咩做, 入去望下啦, 早 d redeem 唔驚到時想買既野缺貨嘛...
點知果頭話要慳錢唔好亂買野, 果頭又失守洗左幾百蚊, 但真係好鬼抵, 俾 $7xx 就帶走價值超過 $2000 既貨品







秀麗韓紫斷防曬霜 spf45+++ $208, 新出既, 好爽唔 lup, 有少少肉色, 可以當 base 用, 成 70ml 可以用半年, 抵!!!


Cathy Cat Aqua Sun Pact $198, 呢個係乾粉餅, 有 spf 50+++, 夏天補妝又補埋防曬, 粉質都幾幼細。買左 cream 及防曬, 差 $104 又廢事買唇膏果 d 啦, 屋企盒碎粉差唔多用晒, 想買碎粉, 試左 Cathy Cat 唔錯, 可惜得返一隻色, 又有閃粉, BA 介紹 Isa Knox 碎粉俾我, 不過要 $268 同埋 BA 倒出黎時整到週圍都係, 當然唔買啦, 用過秀麗韓粉餅都唔錯, 今次呢下呢款啦, 平 d。

秀麗韓紅蔘面霜 $376, 呢個想試好耐啦, 但唔捨得買, 一早已經諗住 redeem 可以試下, 好香人蔘味, gel cream 狀。

haha, 到重災區啦, 當我買晒要 redeem 既野, BA 終於出招, 佢 sell 我一 set 魚子精華, 有 redeem 張 coupon 可以半價買 $640, 原價 $1280 架, 雖然半價但都唔平, 唔係太想買架, BA 吱左 d 係手俾我試, 又幾好喎, 但呢個係潤少少既精華, 我會留返夜晚或冬天先用, 另外 set 入面有 15ml 魚子 cream, 呢個 cream 都做緊半價優惠 set, 都係賣 $640, 但個 cream 潤左 d 我唔鍾意, 不過 cream set 送既 toner & lotion sample 就幾吸引, 仲有 4盒美白重點去斑霜, 上次買 ideal ringer set 已經有 2盒仔啦, 加埋有 6盒, 呵呵

今次買滿 $600 會有 $100 coupon, 好彩係 7/1 - 8/31 先可以用咋, 如果下個月要用我真係死得!! 到時真係要忍忍忍呀, 呢 $100 買任何正價產品都用得, 當現金用, 唔洗好似其它 brand 咁要買夠某個金額。
 

沒有留言:

張貼留言