2009年4月20日 星期一

Ipsa Skin Test (2009-4-14)

 


上星期德福 ipsa 打俾我, 問我上次 roadshow 買 d products 用成點, 話約時間做返 skin test, 然後送返啱夏天既 sample 俾我, 有 sample 送當然去啦。

到 4/14 號, 準時去到 ipsa 啦, BA 好細心呀, 斟水俾我, 然後幫我抹面卸妝, 然後 check 水份、油脂、彈性、透明感、肌膚紋理... ipsa skin test 全部都係 50分為合格, 上次 check 水份及油脂, 今次水份得 30, 好低呀, 我皮真係好缺水, 油脂面頰 54, T 位 43, 平均係 49, 啱啱合格, 透明感 89, 呢個唔錯, 因我膚色幾白, 又成日敷 mask, 但基底層色素得 51, 底層黑色素好勁, BA 話保養得唔好, 好易出斑同曬黑, 彈性有 72 比上次 66 高左, 肌膚紋理都係麻麻, 三角紋都係唔夠深。

跟住 BA 見我底層色素深, 及缺水, 叫我試美白及補水精華, 就俾左 Metabolizer White EX2 x 2, Essence Moisture Keep Up EX x 2 我試, 完全無 sell 我買野, 叫我返去試左先, 2星期後再約做 skin test, 睇下 d sample 用成點, 我諗下次去 check 都好難唔出血架啦, haha, BA 唔 hard sell 真係幾難推, 同埋我罌 lush mint mask 差唔多用晒, 都想買支 Refiner Skin Clear-ize Clay 試下, BA 見我想試, 可惜無 sample, 佢幫我試係手, 有 d 好幼既粒粒, 清潔 mask 兼磨砂 $300 雖然唔平, 但都 ok 既。

d sample 我未試, 諗住做 skin test 前先開, 咁個 test 會準 d, 用左再寫用後感啦 !!

沒有留言:

張貼留言