2009年4月8日 星期三

我的睫毛用具

平時我多數化淡妝, 只係底妝 (Base + Foundation + Loose Powder), 胭脂, 唇膏/唇彩, 就出門口返工架啦, 好少會化眼妝, 一黎唔太識化啦, 二黎化眼妝感覺好明顯有化妝咁, 一路都以為自己 d 睫毛又幼又軟, 夾唔起, 點知同個朋友講開, 佢話佢以前都好似我咁, 又係夾唔起睫毛, 跟住佢買左個 Shiseido 睫毛夾就好好多啦, 咁啱行 sasa 又見到有得賣喎, 就買左個試下啦, 點知真係得喎, 夾到好翹好曲呀, 搽埋 mascara 真係有太陽花效果, 我諗呢個睫毛夾就係好多 sis 大推果款掛, HAHA。





Shiseido 匠之技睫毛夾 #213
弧度夠, 所以分開2次夾, 眼頭及眼尾既睫毛都夾到, 同埋夾睫毛要分三段 (根部, 中間, 尾部) 夾, 咁就唔會 L 形起角, 會有少少彎彎地, 自然 d, 然後 45度角向上提, 咁就會好翹架啦, 真係唔好意思, 我唔記得影個包裝盒, haha。

Canmake Quick Lash Curler

梳形掃頭, 所以唔會搽多左, 令睫毛 dum 落黎, 又快乾, 但真係要快手搽一層, 2層或搽得多都會起白色粒, hold 到個形唔錯
試過用黑色
mascara 後再上, keep 得幾好, 最好就係無變熊貓眼, 睫毛唔重無 dum 落黎, 不過一定要用 eye makeup remover , pond's cleansing oil 都卸唔到, fasio 都敷一陣仲要抹多幾下先卸得乾淨, 長期係咁好驚出眼紋!!


VOV Eyehell Mascara

係 卓悅買既, 無得試都唔太想買, 但個男 sales 好推介, 係咁話好用, 見唔貴買黎玩下啦, 係透明既睫毛液, gel 狀有少少厚重, 搽完 mascara 未乾 d 睫毛已經 dum 左少少落黎啦, 第一日用完, 唔記得左搽左 mascara, 唔小心捽左眼, 點知個 mascara 變到白色一點點, 好似膠水漬咁, 樣衰到我要洗左佢呀, 唉~~ 跟住都無再用過 lu, 有時當佢眉 gel 囉.... 咁就晒左 $62....

 

沒有留言:

張貼留言