2009年3月3日 星期二

Shu Uemura 化妝班

二月尾真係大出血呀, 去完 IPSA 再去 Shu Uemura 上化妝班, 個班係 1月尾已經 Book 左, 因為個 FD 係美國返左黎, 話想上化妝班, 咁就同佢去玩下啦, 每人 $440/60mins (原價 $1000), 完成後可全數換回產品, 每人俾左 $100 訂金, 我地都好期待呢日既來臨。

我地 準時 5:00 去到, 但上一批客人未得, 咁我地等左幾分鐘啦, 坐低後 BA 首先幫我修眉 (原來仲包埋修眉, 真係唔知), 跟住 BA問我想學咩化妝, 我話普通自然既返工妝, 想學下點打陰影修面型, 因為我好包包面, 咁 BA 就幫我卸妝, 搽護膚品, 然後就開始化啦,
佢每用一款產品都介紹下, 全程都只係佢講我聽, 其實都唔似係化妝班, 只係一個免費修眉化妝服務, 都學唔到 D 乜, 第二日我都唔記得佢點化, 自己化唔返啦, 但 BA 化得幾好, 我個 FD 話化到對眼大左, 精靈左好多喎。

但我個 FD 就慘啦, 我地係分開上,  一對一既, 佢俾個 BA 勁踩, 跟住好快手幫佢化妝, 我搽 skincare 上 makeup base 佢已經化完啦, 但化得唔靚囉, 我個 FD 個樣唔差, 五官都好靚, 眼大大咁, 其實淡妝遮左 D 毛孔, tone 返個面色已經好靚, 但 BA 幫佢化得個妝太濃啦, 好多顏色, 但個底妝化得好差, 毛孔、印同黑眼圈都遮唔到, 到走果時已經現眼紋添, 我覺得佢平時自己化得仲靚!!!

個 course 原本係 60mins 既, 我個 FD 30mins 已經搞掂晒, 跟住俾個 BA 狂 sell, 我化完妝見佢差唔多俾錢, 買左成千蚊野喎, 個 BA 又話有野送, 呢樣果樣咁, 跟住我叫佢唔好買咁多啦, 佢本身對 shu 既 skincare 又麻麻喎, 但個 BA 淨係 sell 佢 skincare, 最後佢都買左 $8xx, 做左 member, BA 都係送左套 gift 俾佢, 原本話要買滿唔知幾多錢先有, 點知佢買唔夠都係送, 我覺得果份係 welcome gift,  個 BA 呃佢囉, 而我就只係買左 brush cleanser, 啡色 blush 用黎做陰影, 另外買左個 brush cleanser 同 blush 送俾另一個 FD, BA 送左美白 line 既 toner, essence, lotion, cream 既 sample 俾我地。




BA 幫我寫底用過既產品同化妝掃, 佢問我需唔需要寫, 問我記唔記得用過 D 咩, 我話緊係唔記得架, 咁多色號邊記得咁多呀, 佢先肯寫咋。



總 括黎講, 我同個 FD 都好唔滿意今次既化妝班, 仲以為係 BA 教, 我地自己化, 因為完全學唔到野, 仲洗左好多錢, 仲有唔知係 SHU 既工具唔乾淨, 定係 D 產品唔啱我地用, 我地到夜晚已經出左 D 瘡仔, 有白色膿果 D 喎, 但我地本身係好少生暗瘡既人, 我個 FD 試左個 Massage Cream, 同送既美白 Paper Mask, 都話無乜用, 仲話支 Massage Cream 得半支, 個樽大, 但容量好少, 佢話今年內唔會再入 SHU, haha。

沒有留言:

張貼留言