2009年3月3日 星期二

IPSA 德福 Road Show

睇 BE 知道 Ipsa 係德福有 Promo, 知有套 Travel Skincare Set, 去到叫 BA 介紹啱我膚質既產品, BA 試左 Toner 同 Metabolizer R3 係手, 質地都唔錯, 睇支野好水咁, 但又夠潤唔 lup 喎。

咁 順便要求 BA 幫我做 skin test, 彈性都 OK, 但底層缺水囉, BA 都介紹返啱我既產品, 同 check 左我用咩色既 base & fdt, 跟住 BA 幫我卸左半邊面既化妝, 問我試唔試埋新出 Pure Control Base 同 Pure Protect Liquid Foundation, 咁都預左買野, 試埋啦, BA 幫我搽我會買 Travel Set 既 skincare, 再幫我上黃色 base, 新出 Pore Clear Base (遮毛孔), Liquid Foundation, Pure Loose Powder, 新出個粉底唔錯喎, 好貼薄, 有少少 coverage, 我 7點化完, 到夜晚12點先落妝, 個妝都仲 keep 得好好喎。

最後我買左套 skincare kit, 有 Cleansing Milky Foam 50ml, Preparing Clear Lotion EX 2 (toner) 30ml, Metabolizer EX 3 50ml, The Time Reset Essence 10ml, Cotton 30 塊 (影漏左), $360 咋, 仲買埋支 pore clear base, 係 stick 狀既, 遮毛孔都幾好, 而且唔乾, 不過有少少貴, 要 $240 呀, 但都買得幾開心, BA 平時係 APM 分店, 叫 Ruby, 好 nice 又細心, 唔算 hardsell, 原本 Ruby 都 sell 我 Foundation set, 我叫佢俾 sample 我試左先, 佢就俾左 cleansing milk x 2, makeup
base (yellow) x 4, foundation #101 x 4,  估唔到佢會俾咁多包, 呵呵!!!



Skin Test 結果, 彈性 50 分合格, 我有 66 分, Ruby 話都 ok, 但可以再好 D, 所以 Metabolizer 介紹 EX 系列俾我, 透明度幾高, 但有 D 色斑 (呢樣我都知, 唔洗佢講啦, haha), 水份唔夠, 但佢無講幾多分喎, 三角紋理太淺, 係皮膚缺水喎。

沒有留言:

張貼留言