2009年3月28日 星期六

中環遊

本身係九龍人, 港島區最遠只係去銅鑼灣或灣仔會展既我, 由於一位老死話要去試下蘭芳園出名既奶茶, 我地就做左半日遊客啦 !!!




第一站去左蘭芳園食 lunch, 真係好多人呀, 我唔飲奶茶既, 我老死就話好滑好正喎, 想拎埋人地沖茶隻絲襪返屋企添呀, haha



出門口經過花店, D 花好靚忍唔住偷影。





亂咁影人地舖頭, 因為好有特式, 好得意呀。



D 煲排晒隊好搞笑~~



又偷影!!!



白色水晶燈, I Like It。





影完都覺得自己無聊, 哈哈。



好似兩隻眼一個口, 呵呵!!





諗起拍戲既景點呀。





呢 d 地方可能有 d 人日日都經過, 但對我黎講真係好新鮮, 去完 d 咁古舊既地方, 去返 ifc 既石屎森林, 感覺有 d 古怪, 耐唔時行下平時唔為意既地方, 都幾舒服, 好似去左第二個國家旅行咁。

沒有留言:

張貼留言